You tube commentaren verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
558
Wist niet welke sectie, maar you tube commentaren verdwenen dus, wel wat op dingen gedrukt in de buurt, weet niet meer precies wat, iemand idee hoe weer terug is te draaien? Heb 'm op oude versie gezet. Krijg hem ook niet meer op nieuwe, die optie lijkt ook verdwenen (maar even alvast gezegd). Zover dat op soort tandwieltje druk, zou dan instellingen en commentaren in of uit moeten kunnen schakelen, maar kom alleen op instellingen voor heel Koekle (loer) (woordgrapje even, sorry beetje flauw) aanpassen, waar ik de optie dus ook niet vind ! iemand een idee ?
 
Laatst bewerkt:
Dit zei je: Maar you tube commentaren verdwenen dus, wel wat op dingen gedrukt in de buurt, weet niet meer precies wat, iemand idee hoe weer terug is te draaien?

Kennelijk alles zelf verwijderd door dat drukken. Normaal gesproken kan een ander dat niet doen.
 
Laatst bewerkt:
Nee, de hele commentaar gedeelte is weg, overal, alle soorten modussen die ik weet dat er zijn.
 
In mijn vorige bericht staat de link naar de pagina waar je kan zien of u bent uitgesloten (banned - in de ban gedaan). Dat weten we nog niet maar dat willen wij wel weten.

Is dat ontbreken van de commentaren ook zo bij gebruik van een andere browser op die computer?

Staat er bij de add-ons van de browser waar dat niet lukt een add-on of extensie die het gebruik van YouTube gemakkelijker maakt. Daar zou een optie kunnen zijn die er mee te maken heeft zoals: commentaren ("meer...") automatisch uitklappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan