Cookies

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Windows 7 Chrome Norton Security Malwarebytes.

Het lukt mij niet om mijn bankprofiel te laten onthouden.
Zijn er bepaalde instellingen die moeten gewijzigd/aangepast worden in Chrome of Norton ?
Met de komst van "itsme" is het gebruik van de kaartlezer niet meer nodig, maar ik moet telkens eerst mijn gegevens opnieuw inbrengen omdat die niet worden onthouden na afsluiten en opstarten.
 
Waarschijnlijk worden de betreffende cookies automatisch verwijderd door een instelling in de browser(s). Daar moet je dat dan uitschakelen of anders instellen. Gebruik je CCLeaner dan kun je cookies behouden via > Opties > Cookies > Zie na inloggen op de sites onder Cookies aanwezig op uw computer en schuif de gewenste naar rechts (Te behouden cookies).
 
Laatst bewerkt:
Die staan al langs de rechter zijde.
In feite wordt mijn profiel telkens gewist als ik Chrome afsluit en moet ik bij het openen van Chrome opnieuw mijn gegevens inbrengen en aanduiden dat mijn profiel (naam) dient te worden opgeslagen.
 
Dan heb je iemand nodig die ervaring heeft met Google Chrome. Denk niet dat Norton Security en/of Malwarebytes daar iets mee te maken hebben.
 
Correct.
Maar het probleem is intussen opgelost: het verwijderen cookies moet uitgeschakeld worden in de gewone Chrome.
Doordat ik meestal in incognito modus werkt (waar cookies automatisch verwijderd worden bij afsluiten van de sessie) had ik steeds het zelfde probleem werd mijn profiel uitgewist.
 
Mooi dat het is opgelost. Ik reis vaak incognito.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan