Startscherm achtergrondproces per ongeluk verwijderd: hoe terughalen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maiden123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2018
Berichten
1
Ik heb net een hele stomme fout gemaakt, waardoor het bureaublad en 'appscherm' (startscherm) van mijn laptop verdwenen zijn. Via het taakbeheer heb ik blijkbaar een achtergrondproces beëindigd (startscherm?), waardoor ze nu weg zijn. Ik heb nu dus eigenlijk alleen mijn sneltoetsen om dingen te kunnen doen. Ik krijg het op geen manier voor elkaar alles weer terug te halen en kan nergens op internet tips vinden, omdat waarschijnlijk niemand dezelfde stomme fout heeft gemaakt. :confused:

Ik ben inmiddels zo ver dat een systeemherstel dit zou moeten oplossen, maar nu is het onmogelijk om bij het configuratiescherm te komen omdat de sneltoetsen die ik daarvoor op internet heb gevonden niet werken (bijv. Ctrl + X) en de laptop dan zo'n foutmeldingsgeluid/bliepje maakt.

Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen, want met mijn kennis van computers ga ik hier echt niet uit komen. Bedankt alvast!
 
Laatst bewerkt:
Gebruik de toetsen Ctrl + Shift + Esc (taakbeheer wordt gestart) en navigeer naar bestand, en klik op "nieuwe taak uitvoeren" en type: explorer.exe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan