Bestanden kopiëren via app / software

Status
Niet open voor verdere reacties.

sph

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2014
Berichten
160
Is er een app / software te vinden waar ik eenvoudig met een klik op een foto / document van een android telefoon naar de pc kan zenden en andersom?
Heb geen bluetooth en via wifi is geen optie.
 
Ik hang m'n Android telefoon via een USB kabeltje aan m'n PC en Windows ziet deze dan als een extra schijf.
Dan kan je alles dus zo kopiëren.
 
Hallo, Als de telefoon als modem staat ingesteld dan moet je bij gebruik van de USB kabel, in plaats daarvan, nog bestandsoverdracht selecteren maar er worden ook wel programma's meegeleverd die heen en weer laten kopiëren. Kijk eens op het CD'tje, of op de site van de fabrikant of er dergelijke software te downloaden is.

Voor grotere vrijheid kan je je aanmelden bij Dropbox of andere cloud services. Dan wordt alles wat je maar wilt op Internet voor jou beschikbaar gemaakt en kan je nog mappen met anderen delen ook. Het is mogelijk om backup te maken in Dropbox zodat bepaalde geïndexeerde mappen van de computer op jou telefoon zijn te raadplegen.
 
Bedankt vior de reacties.
Ik zou graag met 1 druk op de knop een bestand willen kopiëren van gsm naar pc en vv. Geen kabel of indirect via een dropbox of Google drive
 
Dus geen kabel, geen bluetooth, geen wifi en met 1 druk op een knop?
Misschien maar eens contact opnemen met dit clubje?

Harry-Potter-and-the-Chamber-of-Secrets.jpg
 
Betreft een 3g laptop die niet via de wifi verbonden is ivm werken bij klanten op lokatie. Wanneer ik met mijn Android telefoon foto's maak wil ik die graag delen met mijn laptop. Wanneer ik google drive en dat soort programma's gebruik deel ik gelijk alle media van mijn telefoon. Ik wil zelf graag eenvoudig een foto willen wegschieten naar mijn laptop. Bestaat hier geen app voor?
 
Voor zover ik weet heeft 3g niets met toveren of sprookjes te maken.
 
Waarom begin je niet met het complete verhaal, met zijn 3-en zitten we toch ana andere oplossingen te denken... toeval?
3G: waaarom geen email app? Haal de mail binnen op de laptop met de foto's.....

En nog een.... je zet een webdav server app op je mobiel en een Webdav client op je laptop.
Je deel een speciale map daarmee die je op de laptop met een client kunt benaderen.
Het kan standaard onder Win10, maar anders kun je ook de oude gratis Netdrive 1.3 gebruiken, latee versies zijn betaalware...
Er zwerft er nog ergens wel een anders laat ff weten stuur ik hem je per mail.
https://www.google.nl/search?client...j0i22i30k1j0i22i10i30k1j33i21k1.0._5nEyVqc-l8
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.theolivetree.webdavserver&hl=nl
https://www.techrepublic.com/article/add-a-webdav-server-to-your-android-device/

Er zijn vast wel meer van die apps. Ik heb geen Android.
 
Laatst bewerkt:
Betreft een 3g laptop die niet via de wifi verbonden is ivm werken bij klanten op lokatie. Wanneer ik met mijn Android telefoon foto's maak wil ik die graag delen met mijn laptop. Wanneer ik google drive en dat soort programma's gebruik deel ik gelijk alle media van mijn telefoon. Ik wil zelf graag eenvoudig een foto willen wegschieten naar mijn laptop. Bestaat hier geen app voor?

Dus geen kabel, geen bluetooth, geen wifi en met 1 druk op een knop?
Misschien maar eens contact opnemen met dit clubje?

Bekijk bijlage 316043
Denk zelf eens na, zonder overdracht met iets kan dat dus niet, alleen via toveren idd en wat 3G ermee heeft te maken......
 
Lange pier. Ik geef aan dat ik wel internetverbinding heb maar geen wifi. Dat heeft 3g hiermee te maken.

Route99. Bedankt voor de tips. Via mail moet ik vrij veel handelingen verrichten. Als het via jouw genoemde app wil laat ik het hier weten. Bedankt.
 
Ik heb vaak geen wifi bij klanten. Bluetooth zit niet op de laptop.
 
Je wilt toch geen netwerk maken, dan moeten beide toestellen aan staan. Bovendien zou u daarmee na het verkrijgen van de te delen bestanden, op een later tijdstip nog iets moeten doen.

Het is niet zo dat alle bestanden gedeeld worden wanneer je upload naar Dropbox. Hier maak je van tevoren een bepaalde selectie van mappen. Op de telefoon, in Camera, tik je op de foto en dan op het symbooltje van "delen." Daar kies je bijvoorbeeld e-mail of Dropbox. In de installatie procedure van de Dropbox app staat bij toestemmingen misschien wel "delen van alle bestanden op het toestel" maar dit houdt het principe in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan