Na update Windows 10 start mijn PC niet meer op in windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Driesieboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2018
Berichten
1
Ik heb een MSI Aegis 3 7RB-044EU - Gaming Desktop
gisterenavond heb ik een update laten doen van windows 10.
deze morgen was de update gedaan en vroeg me om de computer opnieuw op te starten (aanbevolen) of later opnieuw opstarten.
dus heb ik die onmiddelijk opnieuw opgestart met het probleem.
Als ik nu mijn PC opstart krijg ik een blauw scherm met Automatisch herstellen: De pc kan niet worden hersteld met automatisch herstellen klik op Geavanceerde opties als u andere opties wilt proberen om uw pc te herstellen of klik op afsluiten als u de pc wilt uitschakelen
Logboekbestand: F:\Recovery\WindowsRE\Winre.wim\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt
Als ik dan op Geavanceerde opties klik zie ik:
Doorgaan (Doorgaan naar Windows 10)
Een apparaat gebruiken (Een USB-station, netwerkverbinding of Windows-herstel-dvd gebruiken)
Problemen oplossen (PC opnieuw instellen of geavanceerde opties bekijken)
De pc uitzetten
als ik Problemen oplossen kies: zie ik:
Deze pc opnieuw instellen
Restore MSI factory setting
Geavanceerde opties
Bij Deze pc opnieuw instellen zie ik 2 dingen die ik beiden geprobeerd heb namelijk Mijn bestanden behouden en alles verwijderen
Bij beiden geeft de pc aan: Er is een probleem met het opnieuw instellen van uw pc. Er is niets gewijzigd
Bij Restore MSI Factory setting kan ik kiezen tussen System Partition Recovery of Exit
Dus kies ik System Partition Recovery: dan krijg ik de melding: all files and settings will be reset and lost on this computer. Are you sure to continue? waarbij ik Yes duw
Dan krijg ik een melding: Reagentc.exe set OS image false
Bij Geavanceerde opties zie ik:
Systeemherstel
Herstellen met installatiekopie
Opstartherstel
Opdrachtprompt
Instellingen voor UEFI-firmware
Opstartinstellingen
Ik heb alles al geprobeerd maar helaas krijg ik mijn PC nog niet aan de praat in Windows
Weet er soms iemand wat ik nog kan proberen?
 
Kun je geen systeemkopie terugzetten? Dus opstarten via de BIOS van een recovery opslagmedia en dan de kopie herstellen.
 
Welkom op het Helpmij.nl forum.
Wat ik dan altijd meteen doe dat is opstarten (boot) vanaf de Windows 7 installatieschijf. Deze setup controleert meteen of er al Windows aanwezig is en zal daar het opstarten repareren wanneer het dat kan. Hiervoor moet je in de BIOS of Setup het opstarten vanaf het optische station als eerste in de lijst van boot volgorde hebben staan.
 
Als je W10 en office koppelt aan je windows (hotmail, live, office365) account slaat hij automatisch je office documenten op op je onedrive. Ben je je bestanden echt kwijt en kun je ze niet meer terugvinden stop dan direct met het gebruik van je PC, haal je schijf er uit (*Knip*) en herstel met bhv Recuva via een andere PC je files. Zie ook: *knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan