Wifi repeater

Status
Niet open voor verdere reacties.

dila1967

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Berichten
97
Hallo, heb een wifi repeater aangeschaft van het merk Kopp. eerste probleem, de handleiding is nog met afbeeldingen van jaren geleden, maar na een beetje logisch nadenken, denk ik toch dat ik er in geslaagd ben om het in te stellen. Doch wil de repeater geen connectie maken met het internet. Wie heeft hier meer ervaring in? Alvast bedankt Dirkwifi.PNG
 
heb je de repeater in dezelfde range gezet als de router.
dus ook in de 192.168.10.xxxxxxxxxx
of heeft je interne netwerk een andere range?
Kun je de repeater wel zien in je netwerk?
 
Kan je iets meer uitleg geven aub, waar kan ik mijn netwerk vinden? op het wifi logo zie ik de repeater staan, als ik die aanklikt kan deze geen internet aanmaken, denk dat daar het probleem zit.
 
Kijk eens in de web-interface van je modem?
 
Welke modem heb je?

En heb je al met ipconfig /all gekeken op een pc welke direct aan je modem is gekoppeld, welk IP adres deze heeft?
 
Laatst bewerkt:
Kijk eerst eens met de gevraagde ipconfig vraag wat je ipadres is.

Anders kan je ook WPS gebruiken. Dan is het in een paar minuten gebeurd. Zolang je modem dat ook heeft. Check van beide de handleiding eens open.
 
Laatst bewerkt:
ik apprecieer je hulp ten zeerste maar heb helaas geen idee wat j bedoelt
 
Lees van beide de handleiding en zoek naar de stappen voor WPS. Daarmee zorg je dat beide apparaten (modem en repeater) met elkaar 'praten' zodat je repeater helemaal automagisch de juiste instellingen krijgt.

Je moet alleen bij beiden WPS aanzetten, en de juiste stappen volgen. Vaak door op beide door binnen een bepaalde tijd een knopje in te drukken.
 
Laatst bewerkt:
en hoe is het nu opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan