Goede alles in 1 converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Ok, waar ik dus ******ziek van word: Om de zoveel tijd moet ik wel een bestandje omzetten, van pdf naar word, van mp3 naar mp4, nu weer van flv naar mp4 enzovoorts. Telkens zoeken naar een gratis programmaatje waar dat mee kan. Het duurt dan eindeloos voor ik iets gevonden heb want er is altijd wel een reden dat een programma niet werkt (vastloopt, niet opent, onbegrijpelijk is) of toch niet zo gratis als dat ze zichzelf noemen (watermerken, proefversies, deelconversie). Koop je uiteindelijk allemaal losse flodderdingetjes.

DUS ik wil nu gewoon één GOED gebruiksvriendelijk programma dat ALLES omzet, tekst, foto, video, alles en in batch, zodat ik in één keer van al het gezeik af ben. En als ik daarvoor moet betalen dikke prima, maar welke moet ik hebben?
 
Eén programma die dat allemaal doet kan je vergeten.
 
Bij het vervoer kun je ook kiezen voor wandelen, fietsen, trein/bus, auto of vliegtuig, etc... afh van het doel, de middelen, de beschikbare tijd, principes.. etc.
Met mijn fiets mag ik niet op de snelweg en hij vliegt ook slecht.. dus ....
Tja...ach als dit het grootste probleem van jou is ... valt het reuze mee, kan de vlag wel meteen uit... :cool:

Pdf: pdfcreator of de standaard van MS
muziek converters: welke heb je geprobeerd?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan