Windows 10 feature update 1709 blijft steken op 48%

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
613
Hi gisteravond heb ik mijn desktop pc met Window 10 prof. laten updaten omdat hij het niet zelf deed. Omdat het lang duurde heb ik het aan laten staan. Vanmorgen toen ik mijn monitor aan deed was het weer opgestart en stond mijn buroblad erop. Maar toen ik inlogde en bij instellingen updates keek zag ik dat het was blijven steken op 48%.
En ook zijn al mijn Favorieten verdwenen in microsoft edge, chrome en Mozilla firefox. Hoe kan ik die terugkrijgen. Ik heb wel een Image van een maand geleden.
Bijvoorbaat hartelijk dank voor tips.
 
Laatst bewerkt:
De update is gelukt na een paar keer opnieuw opstarten maar nu zijn al mijn favorieten weg. Hoe krijg ik die weer terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je de image in een virtuele machine draaien en de favorieten alsnog exporteren?
Google ff hoe, teveel typewerk als je niet weet waar ik het over heb.....
Volgende keer ook dat eerst doen wel super dat je een image hebt...:thumb::thumb::thumb:
 
Okay ik zal proberen. Bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn moederbord is niet in staat om een virtuele machine te draaien dus heb ik opnieuw een image gemaakt. Toen mijn laatste image teruggezet en de favorieten geëxporteerd. En weer geïmporteerd. Probleem problematisch opgelost dankzij microsoft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan