Alleen specifieke gedeeltes van een WordPress site printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.392
Hoi,
Ik zoek een manier (misschien met plug-in) om een gedeelte van een WordPress site uit te printen (of te exporteren want dan kan ik het weer printen).

Het gaat om een site die door meerdere wordt beheert.
Het zou mooi zijn dat er bijvoorbeeld met shortcodes kan aangegeven worden welk gedeelte geprint mag worden.
Bijvoorbeeld op zo'n manier

[printthis]Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque sollicitudin lacus eu ante accumsan, et vulputate dui tristique.[/printthis]

En zou nóg mooier zijn dat met 1 druk op een button de gehele site wordt geprint (alles wat tussen de shortcodes staat).
Per pagina kan ook als tussenstap.

Pfew... ik vraag wel veel hè. ;)
Nou suggesties zijn welkom!
 
Ja @php4u na het typen van het bericht bedacht ik me dat ook, bedankt voor meedenken! :thumb: Heb nu met software secties voor mekaar (die gemakkelijk voor de gebruiker van de site zijn in te vullen) en heb een "printen" of "nietprinten" class erop gezet en kan zo dat uitzetten.

Maar in 1 keer alle pagina's printen zou helemaal tof nog zijn (of exporteren de gedeeltes die geprint mogen worden).
Daar zoek ik nog hulp bij.
 
Draai je vraag om. Zet deze class op tags die niet geprint mogen worden.
Code:
@media print {
   .hidden-print {
      display:none !important;
   }
}
In je WP editor heb je de mogelijkheid voor gebruikers om de class te gebruiken. Google even op wp tinymce
 
Laatst bewerkt:
@bron dank je wel voor meedenken. Inderdaad op het te printen gedeelte hoeft geen class te staan :)
Tinymce en class gebruiken wist ik niet, ook handig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan