Instellingen / beheren e-mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Ik kom er even niet meer uit ....

We hebben de onderstaande apparaten waarop we onze e-mails willen lezen:

* op de computer maken we gebruik van outlook 2016
* we hebben een Ipad
* we hebben een Iphone
* we hebben een GSM met android bediening

Nu willen we het zo hebben dat we op ALLE toestellen onze emails kunnen lezen en ook kunnen verwijderen maar dan moet hij op alle andere toestellen nog te lezen zijn.
Incl op de server bij Ziggo.!

Dit moet toch mogelijk zijn??
 
Hallo,

Ik heb de computer en de mobiel ingesteld met de IMAP instellingen.
Nieuwe e-mails zie ik op beide apparaten maar zodra ik de email verwijder op de computer of op de mobiel dan gaat deze op BEIDE apparaten weg.
Dit kan toch niet met IMAP instellingen? Ik wil juist dat deze dan op de andere apparaten blijft staan.

Wat doe ik fout?
Of kan dit niet met een Ziggo email?
 
Tja.. das IMAP...
https://applecoach.nl/dezelfde-email-synchroniseren-mac
Als je een e-mail hebt gelezen op je Mac, hoef je die niet nog een keer te zien op je iPhone. En als je een e-mail op je iPad verwijdert, hoeft datzelfde mailtje niet nóg een keer op je Mac te verschijnen.

Tja .. het gemak heeft ook een keerzijde....:eek:

Wat je kunt doen... gelezen mail die je bewaren wilt in een nieuwe submap zetten ..... en bewaren...
 
Nieuwe e-mails zie ik op beide apparaten maar zodra ik de email verwijder op de computer of op de mobiel dan gaat deze op BEIDE apparaten weg. Dit kan toch niet met IMAP instellingen?
Dat is nou juist waar IMAP voor bedoeld is.... Je kunt wellicht dan beter op POP3 overstappen en de berichten een aantal dagen op de server laten staan. Dat kun je meestal wel instellen in je mailprogramma. Dan heb je een soort combinatie van POP en IMAP. Maar je moet een leeuw niet verwijten dat-ie vlees eet :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan