TOETsenBoRd cApsLOCk

Status
Niet open voor verdere reacties.

NaanTJE

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2018
Berichten
6
HaLLO :)

WiE kaN mij heLPEn...
IK HEB EEn HP COMPAQ LAPTOP WINdows 7 64biT
en MIJN capslock sprinGT STEEDS AAN en UIT aLS ik lEtTeRS TiEp...
in eerste inSTantie WAs dIT aLLeen OP dE N dAaRNa ook op de b EN nu BlijfT IE Aan en uitSpringen MAar De CaPSLOCKToetS zelF WERKT
niET ... IEMand eEN idee waar dat aan KAN liggen WANt het is eGt irritanT

(SORRY ALS ER SPELFOUTEN zijn MAAR HEB DYSLECTIe dus doe mijn Best)
 
Geen vreemde software draaien (virussen) die dit doet? Die heb ik ook wel eens gezien.
 
nEE uit de scan KOMT NIets en ALS IK Bij start toetsenBord inSTELLINgen/CONfiguratie AAN klik Dan ZEGT ie
toetsenBOrd WERKT correct eN eR ZIJN geen NIeuwe UPDates oFZO!
En Op google enZO KRIJG IK HET OOK NIet gevonDEN en AL VERSCHILLENde (gratis)downLOADS GEPROBeerd mijn LAPTOP OP GESGOONt
overige rommel verwijdeRT En RESTBestanDEN maar hET GAAT NIet weg
 
Hallo

Geen flauw idee hoe oud die " EEn HP COMPAQ LAPTOP " is , daar er geen modelnr wordt vermeld ...

Ik vermoed dat die fabrikant ooit meer dan slecht 1 model heeft gemaakt :eek:;)


Wat je kunt proberen :

Keyboard eens voorzichtig uitblazen met luchtdruk (compressor)

Flatcable van het keyboard eens in/uitpluggen (dient gedemonteerd te worden .. hoe , verschilt van model tot model ( zie youtube ))

Mocht dit echter als oorzaak vochtschade , of veel erger cola zijn , zal dit uiteraard niet helpen.

Een mogelijke bron van goedkope wisselstukken --> e-bay

Zelf eens zoeken op korrekt modelnr.

Peter
 
Probeer eens > Configuratiescherm > Toetsenbord of andere invoermethoden wijzigen > Toetsenbord wijzigen > Geavanceerde toetsinstellingen en zet die op Shift-toets in te drukken
 
DAT HEB ik ook al geprobEERD maar daar krijg ik het ook niET OPGELOST... TOG BedankT VOOR JE REACTIE :thumb:
 
Hallo

Geen flauw idee hoe oud die " EEn HP COMPAQ LAPTOP " is , daar er geen modelnr wordt vermeld ...

Ik vermoed dat die fabrikant ooit meer dan slecht 1 model heeft gemaakt :eek:;)


Wat je kunt proberen :

Keyboard eens voorzichtig uitblazen met luchtdruk (compressor)

Flatcable van het keyboard eens in/uitpluggen (dient gedemonteerd te worden .. hoe , verschilt van model tot model ( zie youtube ))

Mocht dit echter als oorzaak vochtschade , of veel erger cola zijn , zal dit uiteraard niet helpen.

Een mogelijke bron van goedkope wisselstukken --> e-bay

Zelf eens zoeken op korrekt modelnr.

Peter

Pc inFO.png

MEER KRIJG IK NIet gevONden VAN wat voor laptop het is...

maar er is nietS OVERHEEN gEValleN ofZo Al IS op zijn tYd LeegbLAzeN ook niEt verkEERD NatUURLk


BedAnkt vOOR REactie
 
??? nOPE NaANTjE.. oficieeL LANa AangENaAM

Geen vreemde software draaien (virussen) die dit doet? Die heb ik ook wel eens gezien.

VOLGENs de scan NIEt in IEDERGEVAL MAAR MISGIEN heb IK ER WAT AaN als je tOEVALLIg weet OM WELKE VIRUsSen dit VERICHTEN
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom NaanTJE,

Ik heb je vraag verplaatst naar deze sectie aangezien je vraag over het toetsenbord gaat.
 
Het is blijkbaar een vrij typisch Win 74bits probleem.
hier staan een aantal oplossingen.
Probeer even en rapporteer terug of het bij jou ook werkt.
https://social.technet.microsoft.co...se-service-pack-1-operating?forum=w7itproperf

Zoals
Thanks for your valuable inputs, Issue is, there is a wscript.exe (custom script) is running in the task manager. wscript.exe is a command script which causes the keyboard to go erratic if it is present in the task manager.

Once we are ending the wscript.exe from task manager, Issue got resolved.
en
I found that my laptop was running too long and was too hot. After shutting it down and not letting it run too long it stop doing this. Problem solved. Hope this helps.

en nog een paar meen ik.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan