Word 2013 inhoudsopgave Html

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben Spijk

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
Berichten
38
Aan iedereen,

ik heb een word (2013) document met een inhoudsopgave.
Verder heb ik in het bestand ook foto's erbij geplaatst.
Ik heb dit document opgeslagen als HTML webpagina.
De reden hiervoor was dat de foto's dan apart worden bewaard en het geen gigabytes document wordt.
Mijn inhoudsopgave is nu een blauwe link geworden, pagina nummers, en koppen zijn weg.

Ook een kopie en een nieuw Word bestand wordt nu als html ingelezen.

Hoe kan ik dit weer goed krijgen?

Bij opties> geavanceerd kan ik niets vinden?
Wie kan mij helpen?
 
Lastig zonder document, maar heb je <Alt>+<F9> al geprobeerd?
 
Word start onder HTML op

Goedemorgen OctaFish,

Helaas dit werkt niet.
Het moet volgens mij zitten in het saven naar .HTML
De laatste instelling van saven wordt waarschijnlijk door Word onthouden.
Ik heb geprobeerd het weg te schrijven onder een andere extensie .txt en hierna weer opstarten met .docx, maar dit werkt niet.

Heb je nog een paar suggesties?
Op internet wordt wel veel verteld over van Word naar Internet pagina's maar niet andersom. Eventuele oplossingen van internet werken niet bij mij.
 

Bijlagen

  • Geen inhoudsopgave HTML Alt F9 .docx
    340,9 KB · Weergaven: 41
Heb je het oorspronkelijke document nog (als backup neem ik aan....)?

Daarmee kun je dit doen:
Er is een andere manier om de foto's er uit te halen.
Zorg dat je een unzip programma hebt, Winzip of het gratis 7zip.
Want een docx bestand is eigenlijk een zip bestand, dus je kunt de foto's er zo uithalen.
Dan ga je met de R-muis op het Word docx bestand staan en kies voor "7zip open archief" oid.
dan zie je de struktuur van het docx programma met de mappen en de bestanden.
Als het bestand naam.docx heet ga naar de media map:
naam.docx\word\media\
in het archiefprogramma!

...en daar zie je alle afbeeldingen staan, kopieer ze naar de plaats waar je ze wilt hebben en als dat gelukt is (check!!!) verwijder ze uit naam.docx mbv de unzipper.
Sluit 7zip en sla op als daar om gevraagd wordt.

Als je het originele bestand niet meer hebt, dan zul je de opmaak wrs weer aan moeten maken, immers er is alleen dat weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap niet precies wat er aan de hand is; in je document zie ik twee plaatjes, waarvan de onderste denk ik het probleem bevat wat je beschrijft, en de bovenste de HTML linkjes laat zien. De onderste is wel degelijk een kwestie van de veldweergave aanpassen; TOC is de veldnaam van de Inhoudsopgave (Table Of Content). En dus met <Alt>+<F9> weer om te zetten naar tekst. Of rechtsklikken, en <Andere veldweergave> kiezen. Helpt ook.
 
Route99
Bedankt voor je reactie, hier moet ik zeker naar kijken. Eerst zorgen dat Word weer opstart met .docx

robdgr Dit geeft mij meer mogelijkheden. Ik werk alleen met het standaard verhaal.
Inhoudsopgave bijwerken>in zijn geheel bijwerken.
Bedankt voor de toelichting.

OctaFish ik heb gisteren diverse malen <Alt>+<F9> geprobeerd maar dat werkte niet.
Ik heb ook nog naar de instellingen gekeken maar kon niets raars vinden.
Vanochtend nog een verwoede poging gedaan maar helaas.

Nu weer ingelogd Word opgestart document ingeladen en <Alt>+<F9> en nu werkt alles naar behoren.

Ik ga weer lekker verder werken.

Iedereen bedank voor de reacties.
 
Ingelogd? Om Word te gebruiken? (office 365 soms?)
Tav Word en docx: als je R-muis op een docx-bestand gaat staan en kiest voor "openen met"... kies dan voor standaard App/programma openen met Word.
Dan is die koppeling in principe hersteld.
Fijn dat verder alles weer lijkt te werken...
 
Laatst bewerkt:
Inloggen op het werk heeft duidelijk totaal niks met dit probleem te maken, dus suggereert iets anders dan je verwacht...en schept dus onduidelijkheid.
Als we alles wat we doen wat niks met het probleem zelf te maken heeft vermelden... tja... het forum wordt er iig niet beter van.
 
TS legt in een kort zinnetje uit dat hij opnieuw is opgestart, Word heeft gestart en dat alles weer werkt. Wat is daar mis mee? Ik heb de boodschap geen seconde verkeerd begrepen. Dat jij dat wel doet, zegt wellicht meer over jou dan over TS (of mij :) ).
 
Nu weer ingelogd Word opgestart document ingeladen en <Alt>+<F9> en nu werkt alles naar behoren
Fijn dat het werkt zoals ik eerder ook al schreef, met wat interpunctie zou het duidelijk zijn. Immers bij Office 365 kun je echt inloggen, ook als je lokaal werkt. Dus dit kan dus echt wel verwarring scheppen.
Tja, ik ben natuurlijk niet zo goed als een Tera Honourable Senior Member, daar zal het aan liggen.... :eek:
 
Tja, ik ben natuurlijk niet zo goed als een Tera Honourable Senior Member, daar zal het aan liggen.... :eek:
Ach, kwestie van niet te snel lezen denk ik. En die traagheid komt vanzelf met de jaren :D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan