Problemen met proxy programma's en nummers in Windows 10 Pro met Microsoft Edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigLJohn48

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
113
Goedendag beste forumbezoekers. Ik heb een probleem met proxy programma's en proxy-nummers op mijn computer. Ik heb een HP computer met Windows 10 Pro met als browser Microsoft Edge. Mijn vorige computer met Windows 8.1 was probleemloos, maar deze met Windows 10 Pro wil niet samenwerken met proxy programma's zoals o.a. Real Hide IP, Invisible browsing, en Hide IP Platinum. Ik heb er veel meer geprobeerd, maar alle programma's werden door mijn browser niet opgepikt. Losse proxy nummers invoeren mislukt ook, want als ik ze ingevuld heb en op O.K. druk, gebeurt er helemaal niets. Na het wegklikken van het tabblad en weer terugkeren zijn de nummers verdwenen. Dit heeft volgens mij allemaal te maken met een bepaalde verkeerde instellingen op mijn computer. Wat zou ik kunnen proberen om zowel een proxy programma compatibel te maken met mijn computer, alsmede die tabbladen weer werkend te krijgen, want ik vind dit alles een rare boel !

Ps; De proxynummers voer ik in via; Configuratiescherm - Internet opties - verbindingen - Lan.
Ook via het actiecentrum, toegankelijk rechts onder in de taakbalk, weigert mijn computer om proxydata vast te leggen,
want ook hier, na het klikken op O.K. gebeurt er helemaal NIETS !
De volgorde in het actiecentrum is; Netwerk - Internetinstellingen - Proxy.
 
Hoezo weet je dat er niets gebeurt?
Kijk eens op www.watismijnip.nl, naar welk ip-adres je hebt.
 
Controle

Dit is altijd het eerste wat ik doe. Controle uitoefenen of mijn IP adres wel is veranderd na het inschakelen van het proxy programma. Op wel vier verschillende sites. En overal werd mijn eigen Ip adres getoond, terwijl, en nu komt het, in het programma werd aangetoond dat mijn IP adres was veranderd van mijn eigen IP adres naar een ander IP nummer. Nogmaals, allemaal erg raar....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan