hoofdwachtwoord werkt niet en ik wil er vanaf

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkkist

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Berichten
278
Het lijkt wel alsof ik jullie nu dagelijks nodig heb, sinds mijn TIA's. Bar en boos
Heb me eergisteren aangemeld voor Hoofdwachtwoord
En nou is het dus goed mis.
Hij reageert niet op mijn niet beter weten , mijn opgegeven hoofdwachtwoord.
Door die melding vraagwindowtje naast het andere verkleinde window te legggen, lukt het me nog toch op de gewenste site terecht te komen. Is geen doen dus.
Wat nu te doen............
Gewoon mijn windows 7 prof maar helemaal opnieuw installeren ?
Help me please :)
Henk
Begrijpen julie mij ?hoofdwachtwoord.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Hoofdwachtwoord van welk programma e/o site?
henkkist zei:
Gewoon mijn windows 7 prof maar helemaal opnieuw installeren ?
Nergens voor nodig, heb je een recent herstelpunt?
 
Lijkt wel een pop-up om geen wachtwoord af te vangen.....
Installeer Malwarebytes (Free, 14 dagen) eens en scan jouw pc eens op trojans en dergelijke.
Voor de zekerheid, om uit te sluiten.
 
pop-up om geen wachtwoord af te vangen.....
Bedoel je echt ! -geen- ??????
Ik neem aan dat je bedoelt -een-....?

Malware geinstallerd en alles lijkt in orde.
Wel vreemd dat
nog steeds dat kleine windowtje verschijnt. Aan de kant leggen geeft nu geen problemen, maar toch vreemd, in mijn oogjes.
 
Oké. Heb je de reeds gesuggereerde herstel punt optie al geprobeerd?
 
Ik Wachtte even op reactie.
Herstelpunt aanwezig ? Vraag ik me wel af. Even contoleren. In erlk geval nu zeker een maken hahaha
Dit herstelpunt ga ik nog doen, ben benieuwd.

Dat kleine schermpje op zich kan nu geen kwaad meer, toch ??????
Toch misschien abo op dat Malware zit nog even na te denken.
Ik ben wel eens (steeds vaker :) ) onbesuisd bezig en kort geheugen gaat mij parten spelen

Ik kom later wweer terug.
 
Lees alle tips hier maar eens door...
https://www.schoonepc.nl/optim/backup.html
Ook een systeem kopie maken en een recovery DVD of usb stick aanmaken.
Dan kun je altijd weer terug naar de oude situatie als je pech hebt of wat stuk maakt of een trojan oid krijgt.
 
Normaliter maakt de pc op gezette tijden automatisch een systeemherstelpunt, dus je zou er een paar moeten hebben (systeembeveiliging>systeemherstel).
Je hebt zeer waarschijnlijk Firefox als browser, daar kun je een hoofdwachtwoord aanmaken voor de database van "Formulieren & Wachtwoorden>Hoofdwachtwoord gebruiken (Opties> Privacy en Beveiliging).
Daar kun je gewoon het vinkje weghalen bij Hoofdwachtwoord gebruiken.
Het schoot me gisteren te laat te binnen want ik heb hetzelfde venster om mijn hoofdwachtwoord in te vullen als de browser gestart wordt , het is natuurlijk wél veiliger om daar een wachtwoord voor te hebben.
Daar staan websites met aanmeldinggegevens in zodat je automatisch wordt aangemeld op websites e.d. zonder je gegevens opnieuw hoeven in te vullen.
 
Laatst bewerkt:
Dag Mik,
Ben eindelijk door omstandigheden weer terug
Ik kom hier niet uit.
Waar vind ik dat.
Ik zie twee automatisch gemaakte restore pints.
POINTs, lol, het is nog geen carnaval hier.
Programma is engelstalig wat het nog moeilijker maakt als het al is.

Zie geen enkele herkenning van safety points oid

(en wat is het juiste keyboard, deze zet haakje links waar reschts moet zijn. En andwere gekkigheden'
(en hoe kies ik de nederlandse taal van de originele windows & setup disk die in mijn bezit is
(Ik snap het dast ik hierf teveel vraag maar diverse CVA s maken me errg brutaal
Pleasae help me
 
Dat eerste punt is opgelost, maar het volgende niet.
Help me even op weg alsjebleift...............

Wat is het juiste keyboard, ) Nu zet deze haakje links waar rechts moet zijn.' En ander gekkigheden' zoals deze enkele aanhalingsteken wat een haakje sluiten had moeten zijn.

En hoe kies ik de nederlandse taal = vraagteken , Staat die op de originele windows & setup disk die in mijn bezit is, vraagteken =

Herhaal nog even ± ik snap best dat ik hier )te' véél vraag maar diverse CVA s maken me erg brutaal
Pleasae help
 
Al eerder troubles mee gehad, voordat ik enz. enz.

Ik denk dat het probleem eigenlijk zit dat windows 7 Prof hier gewoon als engels is geinstalleerd.
Had ik dat bij de installatie misschien moeten doen, nederlands, bedoel ik dua.

Elk menu is dus ook in het engels.
En kan ik die nederlandse taal alsnog installeren vanaf de setup schijf ?

= en dat is na shif cntrl een vraagteken ?

Ik probeer de Schoone tips toe te passen maar het lukt niet

En nu voeg ik aan het bovenstaande toe <´+<´nou nou......dubbele punt schrijf ik nu maar want het toetsenbord klopt nu van geen kanten. Kan die d p. niet eens meer vinden.
Wat ik wil toevoegen en herhalen..........Ik denk dat ik echt de setup schijf weer moet pakken en kijken of daar de hollandse taal opnieuw ingesteld kan worden.
Is dat waar of zit ik totaal verkeerd...............
 
Laatst bewerkt:
Normaliter maakt de pc op gezette tijden automatisch een systeemherstelpunt, dus je zou er een paar moeten hebben (systeembeveiliging>systeemherstel).
Je hebt zeer waarschijnlijk Firefox als browser, da.

Klopt en heb firefox eraf gegooid, nog enkele problemen die ik ergens anders hier heb neergezet, bij (())'?')(_&%$route.
Nou zolas je ziet klopt er van mijn keyboars geen sode enz meer.
Ik denk toch dat ik zoals daar genoemd de installatieschijf weer tevoorschijn moet halen en kijken of dat nederlands, erbij alsnog, installeren, zoals ik bedoel mogelijk is
Ik wacht jullie, =:;`±L> verdorie, waar is het vraagteken nu toch gebleven, wel af.
 
Als de DVD een Engelstalige is dan kan dat niet bijgeinstallerd worden Voor Windows 7 Pro, daar is de Ultimate versie voor noodzakelijk.
Gelukkig is dat bij Windows 10 Pro wel mogelijk om andere talen te kiezen na het installeren.
 
Alles geprobeerd maar no is nada of zoiets.
Opnieuw geìnstalleerd en alles op DUTCH geantwoord bij taal en Keyboard.

Blijft gewoon haakje dicht bij haakje open

Ik heb er genoeg van. Taal is tenslotte geen probleem maar dat vreemde tekens plaatsen ...................................
Is deze laptop nog iets waard = vraagteken
Dan is hij gauw weg
 
Aan iedereen die dit allemaal en alles hebben gevolgd±

Dit trek ik niet meer.

Ik trek me terug , weet niet hoe dit afloopt met dit PC gedoe, net zoals ik ook niet weet met mezelf.

Wel jammer, ik heb me altijd redelijk gered, vaak m.b.v. Helpmij, waarvoor iedereen hier bedankt !!!!!!!!!!!!!

En het was echt een leuke hobby, waar ik me uerwen lang mee heb vermaakt.
En dzat er behoorliujk diep in, heb velen geholpen, maar dat was het dan...................

Beter om te stoppen.

Misschien alles de deur uit en een niet window laptop of tablet kopen.

Het is niet ANDERS.

Het ga jullie goed helpmij helpers

Wees gegroet en arrive derci
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan