Onbekend apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

marbo2

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Berichten
170
Als ik de lijst van apparaten open in mijn router app zie ik een actief apparaat hon hai precision ind.

Wat is dit, en moet ik mij zorgen maken?
 
Zo ver was ik ook al. Wijst naar bedrijf Foxconn.

Maar maakt gebruik van internet, zie zowel upload als download activiteit.
 
Maar hoe kan het dat hij in mijn lijst met apparaten staat en een download van 1,8mb heeft?
 
Kijk hier eens naar. Misschien dat je het dan kunt plaatsen.
 
Misschien een driver gedownload. Kijk eens in je download map.
 
Nee sorry. Is een link naar Google zoekopdracht. Veel info over wie er achter het bedrijf zit etc. Maar niet waarom ik hem in mijn lijst zie en waarom hij in mijn ( bekabelde ) netwerk zit
 
Dat hij in je router aanwezig is komt dat je een apparaat aangesloten heb van een van onderstaande fabrikanten,
dus alle aangesloten apparaten (ook draadloos) een voor een checken, let op zelfs in de moderne wereld kom je ze overal tegen, o.a in lampen(hue, of yeelink) of babyfoon kan al een kleine linux computer zitten die verbinding kan maken met je router.
Maar je hoef je geen grote zorgen te maken je ben niet gehackt,
succes met je speurtocht.

Hon Hai Precision Industry Co., Ltd., trading as Foxconn, is a Taiwanese multinational electronics contract manufacturing company headquartered in Tucheng, New Taipei, Taiwan.
Major customers of Foxconn include or have included:
Acer Inc. (Taiwan)
Amazon.com (United States)
Apple Inc. (United States)
Cisco (United States)
Dell (United States)
Google (United States)
Hewlett-Packard (United States)
Microsoft (United States)
Motorola Mobility (United States)
Nintendo (Japan)
Nokia (Finland)
Sony (Japan)
Toshiba (Japan)
Vizio (United States)
Apple has stated that it contracts with Chinese original equipment manufacturers such as Foxconn because they have easy access to the Chinese supply chain within a well developed industrial cluster.

If any part of your system includes anything from the above makers, they use Hon Hai Precision Ind. Co.,Ltd.
 
Na een zoektocht niets gevonden, apparaat afgesloten van internet. Van de week boze zoon, want PlayStation kwam niet meer op internet.

Wel vreemd want stond altijd als Sony in de apparaten lijst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan