• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwijzing naar cel in eigen werkblad of ander bestand lukt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

AkkieDijk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2018
Berichten
1
Goedemiddag,

al jaren gebruik ik in een bepaalde projectadministratie verwijzingen naar andere bestanden.
Elke week voeg ik in de formule balk een bepaalde week met uren toe (deze staan in een andere bestandsmap).

Nu ik na de jaarwisseling mijn administratie bij wil werken en in de formule balk + en lokatie bestand aanklikt,
voegt hij deze niet toe zoals gewoonlijk maar opent hij de map documenten. Hier kan ik dan ook niet meer uitkomen.

Als test heb ik ook even een verwijzing naar een cel op het werkblad zelf gemaakt en ook dan opent hij de map documenten.

Wat is er verandert? iemand enig idee????? En nee ik heb deze vraag niet ergens anders al reeds eerder gesteld en bijgaand een screenshot naar de verwijzing :)VOORBEELD BESTAND VERWIJZING.PNG

Alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Iedereen kan zonder een voorbeeld van jou allerlei ideeën hebben, maar lees deze aanwijzing even.
 
Een bericht aanpassen nadat je een reactie gehad hebt geeft geen notificatie en zal bij anderen die het bericht gelezen hebben het bericht ook niet markeren als ongelezen. Het plaatje is verder nietszeggend plaats het Excel document. Waarschijnlijk heb je ergens een typefout gemaakt bij het aanmaken van de nieuwe map. Waarom per week een bestandje? Je kan beter alles in 1 tabel verzamelen en vanuit deze tabel de overzichten maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan