• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

koppelingen EXTERNE werkmappen terugvinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

VanBasicNaarExe1

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2018
Berichten
43
mijn achtergrond:
Ik ben mijzelf een beetje excel aan het leren, en dat lukt me redelijk wel. Ik geniet van wat mogelijk blijkt te zijn maar soms kom ik wat tegen dat ik niet zonder hulp kan oplossen.

inleiding:
Ik ben servicemonteur en ben zeer ontevreden over het programma waar mijn baas mee werkt.
Om excel te leren en om een doel te hebben in het programmeren ben ik een redelijk uitgebreid programma aan het schrijven.

inleiding op mijn hulpvraag:
Ik heb voor iedere dag een route geschreven waarin ik vrij nauwkeurig mijn dag kan overzien (hoe laat ben ik bij welke klant of hoe laat ben ik thuis) waarbij iedere verandering in tijd (files, niet thuis - dus tijd over, afwijking in reparatietijd -geschat/werkelijk) direct aangepast kan worden om de rest van de dag in kaart te hebben.

hulpvraag:
Op gegeven moment heb ik vanuit een eerder opgeslagen bestand een deel overgezet (kopiëren/plakken) naar het bestand waarin ik aan het schrijven ben geweest.
sinds dien zie ik meldingen over uitschakelen van koppelingen naar externe werkmappen.
Die koppelingen WIL ik niet eens hebben, maar ik kan ze niet terugvinden om dat aan te passen.

Is er een manier om te zien welke cel(len) deze koppelingen bevatten zodat ik ze kan verwijderen?
 
Kijk op het tabblad 'Data' naar de opties 'connections' en/of 'links'
 
bedankt voor de extreem snelle reactie.



Ik heb in mijn excel (NL) ontwikkelaars staat aan.

gegevens - koppelingen bewerken - koppelingen verbreken
blijft een fout geven bij het opstarten