Toegang krijgen tot

Status
Niet open voor verdere reacties.

kostenzer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Berichten
2.477
Office versie
WordPerfect Office 2021
Het ziet er naar uit dat ik mijn kennis stevig moet uitbreiden.
Ik wilde wat aanpassen in C:\Windows\Web\Screen. Er bestaat ook zowat als C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-t..nbackgrounds-client_31bf3856ad364e35_10.0.16299.15_none_0002ef866a96301a in de overvolle C:\Windows\WinSxS map. Waarom staan die afbeeldingen er 2x op?

Ik heb gezocht naar info in het Nederlands. Engels is geen optie want daar staan de items die je moet hebben in het Engels en probeer dat maar eens te vertalen naar een Nederlands windows item/ knop. Bij schoonepc staat al veel maar als je met een scherm als dit zit:
gebruikers groepen.JPG
Dan kom ik er echt niet meer uit. Is overigens maar de vraag of ik goed zit. Dan heeft schoonepc last van de steeds veranderende menu's van win 10. Daardoor blijft hij steeds achterlopen. Lijkt me frustrerend voor hem.
Op de Nederlandstalige MS Windows site staat ook veel, maar meer in de trant van druk dit en druk dat.

Andere treffers zijn websites als deze. Daar wordt een probleem naar eer en geweten aangepakt, maar dan moet het maar net jouw probleem zijn.
Ik zoek dat dan ook niet direct.

Een oplossing voor mijn "probleem" zou aardig zijn, maar een plek/site/boek waar ik gestructureerd achtergrondkennis kan opbouwen is meer wat ik zoek, ander zit ik morgen weer met een reeks vragen.
Ben benieuwd naar antwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt,

Dits is om de winsx folder in omvang te doen verminderen. Dat was maar een opmerking. Ik heb nog ruimschoots plek op mijn HD, nog 111Gb. Dus het zit me niet in de weg.
MAAR, mocht het zich ooit voordoen, dan zal ik van je link gebruikmaken.
 
Wat ik er verder al over zei, die map is een onderdeel van het Windows OS. Deze wordt gebruikt bij updates, restore en het evt. verwijderen van een update via een KB nummer.
Windows onderhoud deze zelf zoals het artikel waar ik naar verwees uitlegt. Om problemen te voorkomen laat je dat beter met rust.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan