• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

subtotaal waarde kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

stipvroegop

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2016
Berichten
23
In het bestand (bijlage) staan in kolom B, ean dubbele ean codes. Ik wil de waarde van kolom C,D en E van de dubbele EAN codes bij elkaar optellen, en daarna de som van alle gegevens kopiëren naar een ander bestand. Echter bij het maken van een subtotaal tabel, worden en de omschrijving niet weergegeven bij de totalen (zie tabblad2) , en kan in de totalen niet afzonderlijk kopiëren.
Weet iemand hier een oplossing voor?
 

Bijlagen

  • Map1.xlsx
    27,8 KB · Weergaven: 24
Hallo,

In je voorbeeld staat in cel A4 in tabblad 2 geen formule, dus komt daar ook niets te staan. Verder heeft de ean code die er bij hoort twee verschillende omschrijvingen, welke wil je dan zien de eerste of de tweede?

In de bijlage heb ik een draaitabel opgenomen en met de functie ZOEKEN de omschrijving toegevoegd, maar dat is dan wel steeds de 'laatste' omschrijving bij artikelen met eenzelfde ean nummer.

Bekijk bijlage Kopie van Map1-1.xlsx
 
Hallo,

In je voorbeeld staat in cel A4 in tabblad 2 geen formule, dus komt daar ook niets te staan. Verder heeft de ean code die er bij hoort twee verschillende omschrijvingen, welke wil je dan zien de eerste of de tweede?

In de bijlage heb ik een draaitabel opgenomen en met de functie ZOEKEN de omschrijving toegevoegd, maar dat is dan wel steeds de 'laatste' omschrijving bij artikelen met eenzelfde ean nummer.

Bekijk bijlage 316587

JanBG, Bedankt voor je reactie en hulp.
Dit beging idd ergens op te lijken. Welke omschrijving er bij komt maakt mij niet zo veel uit, dus dat gene wat je nu hebt neergezet is prima. Is het alleen nu nog mogelijk om achter de omschijving de EAN, opgetelde voorr, en opgetelde verk te plaatsen?
 
De oplossing van JDV voldoet volgens mij, dus ik ga hier niet meer over nadenken :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan