• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie uitgebreid

Status
Niet open voor verdere reacties.

barendrecht82

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2013
Berichten
230
Hoi Allemaal,

Ik ben bezig met een excel sheet voor urenregistratie. Ik heb een mooi voorbeeld gevonden op internet die ik graag wil uitbreiden.

Het document wat ik gevonden heb geeft per persoon per tabblad aan wat de uren zijn geweest voor die maand/dag. Ik vind dit perfect. Ik zal die tabbladen wellicht als het handiger is ook uitbreiden.

Alleen wil ik graag een overzicht tabblad die al die tabbladen verzameld. In de de tabblad "HANS" staat hoeveel uur Hans heeft gewerkt in die week en totaal die maand en wat hij heeft verdiend. Zelfde ook voor tabblad "KEes"

Nu wil ik een overall sheet maken die lijkt op de andere tabbladen met validatie van maanden, maar dan dat Hans en Kees onder elkaar staan met de uren en bedragen..

Mogelijk??Bekijk bijlage ureneuro.xlsx
 
Hallo,

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap je bestand niet helemaal:

Hans werkt volgens tabblad Hans op ma 1 van 9 tot 17 en op za 6 niet. Maar als ik in de voorkeuzelijst in plaats van 1, 6 kies, werkt Hans op za 6 opeens wel van 9 tot 17. Dat betekent volgens mij dat het niet uitmaakt welke dag je kiest, Hans werkt altijd van 9 tot 17, maar dat is denk ik niet de bedoeling.
 
De gewerkte uren worden toch ergens door iemand ingevuld? Waar gebeurt dat?
 
wordt gewoon in de tabblad van hans bijvoorbeeld ingeboerd. dat worden dan de invoervelden
 
Leg eens uit wat je wil. Het geplaatste voorbeeldje geeft niets aan. Je moet de begin- en eindtijd per medewerker invoeren in een soort van weekstaat. Leg de hele urenadministratie vast in 1 tabel. Pas dan kan je overzichten maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan