Hotmail automatisch doorsturen naar meerdere adressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gladiator30

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2010
Berichten
69
Hallo,

Wij willen voor onze vereniging een hotmail adres aanmaken, waar alle leden vragen naar toe kunnen sturen. De bedoeling is dat deze mails automatisch direct terecht komen bij alle bestuursleden. Ik zie wel bij opties, accounts, doorsturen dat je kunt door sturen naar 1 adres. Maar het moet naar 6 adressen is het probleem. Mijn vraag is, is dit mogelijk in hotmail of eventueel gmail? Of zijn er betere opties? Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Ik heb ook even gekeken, maar ik zie geen oplossing.

Maar waarom wordt er gemailed naar een hotmail? Ik neem aan dat jullie een eigen domeinnaam hebben. En dus ook een eigen mailadres.
Het staat ook meteen professioneler ;).

Plus als er naar zes mensen is gemailed, hoe houd je bij wie er op geantwoord heeft? Laat iedereen gewoon dezelfde mailbox gebruiken. Dan kan je alle mails naar elkaar herleiden.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle antwoord, eigen domeinnaam zou inderdaad professioneler staan, maar hebben we nog niet. Gezien onze taakverdeling weten we wel wie op welke onderwerpen moet antwoorden. Als het niet mogelijk is via hotmail of gmail moeten we even overleggen hoe we het anders doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan