Nieuwe laptop voor studie

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laptops van BTO kun je op hun eigen site geheel naar eigen specificaties samenstellen, uitgaande van een bepaalde " barebone".
Daarbij kies je dus zelf processor, hoeveelheid geheugen, videokaart SSD / HDD of combi daarvan, etc.
Kan in jullie situatie zeer interessant zijn, wellicht de moeite waard om daar eens te gaan kijken en eventueel samenstellen zodat je ook weet over welke prijs je dan praat.
Overigens heeft BTO ook een goede reputatie op het gebied van service en garantie.

Op persoonlijke titel zou ik in elk geval nooit een HP laptop kopen, Acer had je zelf al uitgesloten.
MSI is niet mijn keuze dus ik zou mij richten op Asus, Lenovo of Toshiba ( maar daar is niets van beschikbaar binnen de ingestelde prijsklasse ).
 
Laatst bewerkt:
Kies je voor deze.. en je bent lid van de HCC krijg je nog korting (... 5% als je lid bent ).

Mss is deze vaste configuratie voordeliger dan zelf samengesteld (als dat ok is uiteraard...)?
Vergelijk de voorwaarden van Bol eens met BTO zelf, via Bol vaak erg soepel.
Mss is het geen verschil hoor en is er alleen de wettelijke basis.
 
Laatst bewerkt:
Zelf samenstellen is uiteraard ook een optie. Te meer omdat je dan niet al die extra .....software erbij krijgt(koopt).
Ik doe dat al jaren voor mijn desktops.
Ik zal van de week eens kijken bij BTO, Daar heb ik zowiezo al goede verhalen over gehoord.
Ik ben alleen niet meer zo thuis in de diverse hardware en zeker niet bij laptops.

Maar degene die je aangaf route99 is al een mooie idd.
Het enige wat er aan software op moet is windows en verder niks. De rest aan benodigde software gaat via school.
 
Probeer dan ook via school aan Windows te komen want de licenties zijn, sinds de "gratis" upgrade is afgelopen, bizar duurder geworden.
Ik kocht vorig jaar een Win 10 Pro ( 64 bit ) OEM-licentie gekocht voor € 18, deze kost nu, bij dezelfde aanbieder, € 129,95 ( klik ).
Via school kun je vaak forse korting krijgen...
 
Ik zal eens kijken. Als ik die BTO aanschaf dan koop ik die in de aanbieding staat. Want als ik hem zelf samenstel ben ik duurder uit en het lijkt mij wel een mooie keus.
Daar zit wel windows bij dus hoef ik die niet los aan te schaffen.

Nu nog ong. een weekje geduld hebben....
 
Weekje is een beetje korter geworden.
Deze is besteld!

Vrijdag in huis als het goed is.
 
Goede keuze, ik wens jou en je dochter er lang en veel plezier mee :thumb:
 
Nou, hij is binnen en ik ben jaloers op mijn dochter. Dat ding is akelig snel....... Helemaal perfect.

Dus nog eens, bedankt!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan