Fullscreen werkt niet meer goed in VLC en Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Berichten
855
Hallo allen,

Ik heb sinds vandaag zowel in VLC Media Player en Google Chrome dat het volledige scherm bij het afspelen van een video niet meer werkt.
In beide gevallen krijg ik de taakbalk over het beeld te zien. Ik heb tot nu toe diverse oplossingen geprobeerd die op het net worden geopperd.
Zo heb ik bij Google Chrome de oplossingen gebruikt die hier worden genoemd maar met geen van allen bereik ik het juiste resultaat.

In VLC heb ik naar oplossingen gekeken die hier worden genoemd maar mogelijk omdat de persoon die op dat forum het probleem binnen Ubuntu heeft krijg ik met de aangedragen oplossing helemaal geen beeld te zien :(

Ik gebruik de volledige versie van VLC dus niet de app uit de App Store van Windows en hij is volledig up-to-date wat ik net gecheckt heb.
Verder vinden jullie hier de specs van mijn pc.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten,

gast0685
 
Ik heb de "clean boot" uitgevoerd die in je link genoemd stond. Hierna ging alles weer gewoon op fullscreen. Nadat ik daarna in twee delen de services weer inschakelde blijft hij ook nu weer gewoon goed in fullscreen modus zonder de taakbalk in beeld (met een normal boot dus). Misschien had de pc enkel even een herstart nodig maar hij doet het in ieder geval weer. Bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan