Bureablad word elke keer zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex1000

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2015
Berichten
15
Hoi,

Weet iemand een oplossing waarom mijn bureablad constant op zwart springt?
Ik heb gewoon een achtergrond, maar hij springt random naar zwart en ook random weer naar de achtergrond. Heel vreemd...

Gr. Alex
 
Eerst: Had je recent nog iets veranderd? Hardware/software/crash oid?

Dan:
Problemen met de videokaart / driver of met de licentie van Windows (illegale key schijnt ook een zwart scherm te geven).
Probeer eens in veilige mode op te starten met netwerk, dan start je zo kaal mogelijk op.
En dan? Post het resultaat.
 
Probeer de ingebouwde probleemoplossing eens. 'Had je recent nog iets veranderd?' Kun je systeemherstel gebruiken.
 
Bedankt iedereen voor de reacties, maar het kwam omdat ik de afbeelding had verwijderd.
Sinds ik de afbeelding weer gedownload heb krijg ik geen zwart scherm meer.
 
Dus deze topic had onder "Geheugen" moeten staan!;):D:D:D
 
Bedankt iedereen voor de reacties, maar het kwam omdat ik de afbeelding had verwijderd.
Sinds ik de afbeelding weer gedownload heb krijg ik geen zwart scherm meer.
Welke afbeelding? Ik zet altijd alles op simpele desktops zodat ik van alle "features" van de Desktop nooit last heb wt er heen een weer flits aan gadgets of iets anders. Nog nooit spijt gehad van deze keuze, lekker handig, nooit een omkijk naar....
Als ik wat download komt het in de downloadmap, dat geldt ook voor een zwart plaatje, als ik die zou willen downloaden.
Kortom wat is er "uitgespookt" :D hoe dit voor elkaar is gekregen....:eek:
 
De achtergrond, normaal gesproken als je die verwijderd blijft de achtergrond gewoon, maar nu niet.

Dus deze topic had onder "Geheugen" moeten staan!;):D:D:D

Achteraf wel ja :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De achtergrond, normaal gesproken als je die verwijderd blijft de achtergrond gewoon, maar nu niet.
Niet te volgen.. .een achtergrond is een achtergrond dat begrijp ik nog. Maar
"De achtergrond, normaal gesproken als je die verwijderd blijft de achtergrond gewoon, maar nu niet."
....geen idee wat je hier mee bedoelt.
 
Ik ga het niet nog een keer uitleggen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Weet iemand een oplossing waarom mijn bureablad constant op zwart springt?
Ik heb gewoon een achtergrond, maar hij springt random naar zwart en ook random weer naar de achtergrond. Heel vreemd...
Gr. Alex
Als een achtergrond zwart is... dan is ie permanent zwart omdat het een keuze kan ijn, wat ik hier niet aan snap is dat het dynamisch is, telkens springt... en dan ook nog random. Wat is de kleur als het dat niet zwart is? Je hebt blijkbaar de achtergrond wegghaald, kan, blijkbaar is zwart de nieuwe keuze geworden, maar dan springt het "ook random weer naar de achtergrond", maar die was toch zwart ingesteld?
Zonder nadere toelichting blijft het een vreemd verhaal.
Een link naar een website waar het ook staat is ook prima, waarvan je zeker weet dat het hetzelfde is, dan lees ik wel wat daar aan de hand is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan