USB 3 aansluiten op...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
271
Hallo Lezers,

Ik heb 3 apparaten die werken met een usb3, mij moederbord blijkt dat niet te ondersteunen. Nu vindt ik die 2 apparaten niet zo spannend, maar ik wil een CF card reader kopen die usb3 is zo dat mijn CF card sneller gelezen wordt.
Maar omdat het dus niet op mijn moederbord kan was mijn vraag of er misschien een mogelijkheid is usb3 aan te sluiten op een vrije sata aansluiting en zo gebruik te maken van usb3 snelheid.

Dus wat zijn hier voor de mogelijkheden (voor ubs3 naar sata kan ik wel vinden op internet)
 
Er zijn iig wel prima kaarten die je 1 of 2 USB3 poorten oplevert. Zoek zelf ff via Tweakers pricewatch. Zit nu op mijn mobiel dus das niet zo handig om ff snel te doen.
 
Je kunt toch ook een usb3 hub gebruiken zodat je meerdere apparaten op 1 usb-poort van het moederbord kunt aansluiten..?
 
Het staat er niet letterlijk maar het lijkt erop dat er alleen usb2 poorten op deze pc zitten.
 
Aaahhh, ik las het als zijnde er te weinig usb3-poorten beschikbaar waren...
My bad...:eek:
 
Ik heb 3 apparaten die werken met een usb3, mij moederbord blijkt dat niet te ondersteunen.
Is de eerste regel, merk en type mobo opgeven kan daarbij helpen om dat door ons te ontdekken.

Een link naar beschikbare via de pricewatch had ik al gegeven.
 
Sorry voor mijn late reactie, maar de plicht op mijn werk riep en die liep gister nog al uit ;(

Mijn moederbord; heeft geen ubs3 mogelijkheid, sorry als ik daar onduidelijk was.
Ik wil een USB 3 cardreader aansluiten en wil weten of er mogelijkheden zijn die (met een verloop oid) aan te sluiten op een SATA aansluiting.

Inmiddels heb ik al een antwoord gevonden, er zijn CF cardreaders die op SATA werken. Die ga ik er dus een bestellen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan