MG3550 wil niet scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2018
Berichten
1
Deze vraag is al eens gesteld maar topic is gesloten. Nadat ik een nieuwe computer heb gekregen, kan ik geen scans meer maken met de MG3550. Ik heb de originele software opnieuw geladen, de software van Canon geladen toen na de eerste vernieuwing de zaak nog niet werkte. Nu nog steeds niet. Een andere computer slaagt er wel in om te scannen. Ik krijg de mededeling dat de scanner aan het opwarmen is en dat de klep dicht moet blijven. Ook de mededeling dat de scanner al bezig is. Printen gaat wel goed. Heeft iemand een tip om de zaak weer in het gareel te krijgen? Alvast bedankt.
 
Welkom op het Helpmij.nl forum.

We doen er een gooi naar. Heeft u op de nieuwe computer het zelfde besturingssysteem én de gelijke bits versie (32 of 64 bits Windows)? Soms valt het niet op dat de scanner apart een stuurprogramma heeft, zoek in de programmagroep of map naar: "canon network scan utility" of "IJ Network Scan Utility."

Er zijn meer programma's die vanuit de scanner kunnen importeren. Dus wanneer de scanner wel juist herkend lijkt te worden eens VueScan of IrfanView proberen.

Scant u draadloos of via USB kabel of werden beide ervoor gebruikt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan