Ontvangen/ Verzonden email instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikik

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2017
Berichten
125
Hey Hey allen,

Ik heb een vraagje betreffende mijn Ontvangen/verzonden email.

Ik zou graag outlook 2013 zodanig instellen dat ik mijn mail op specifieke momenten ontvang en verzend.
Ik moet veel werken in outlook, maar word continue gestoord door inkomende mails.

Is het mogelijk om in te stellen dat alle ontvangen mail tevoorschijn komt om 13:00.
En dat alle mail verzonden wordt om 14:00.

Op deze manier ben ik maar een uur "online", wat de productiviteit verhoogt vermoed ik. :thumb:

Alvast bedankt,

Rikik :)
 
In Bestand->Opties->Geavanceerd-> Verzenden en ontvangen kan je een paar zaken aanpassen.
 
Hey gast0660,

Hartelijk bedankt voor je hulp.

Via deze weg, beschik ik niet over de mogelijk om deze in te stellen op een specifiek tijdstip.
Of vergis ik me hierin?

Mss bestaat deze mogelijkheid wel?

Alvast bedankt,

Rikik
 
Om deze in te stellen op een specifiek tijdstip zal er een macro nodig zijn want volgens mijn bescheiden mening zit dat niet standaard ingebakken in outlook.
 
Omdat het niet netjes is om met andermans veren te pronken, hier de link naar een oplossing. Je zult zelf ook nog wat moeten doen, want als je deze code letterlijk overneemt, krijg je elke minuut een msgbox. Weet je natuurlijk wel dat de code werkt :).
Wat je moet aanpassen: zet in de procedure TriggerTimer een check die de door jou gewenste tijd vaststelt. Laat, als de tijd in het goede blok valt, de mail ophalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan