Error code: 0x6

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdMel

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Berichten
9
Op mijn laptop staat Windows10 en wil ik Windows7 plaatsen.
Nu krijg ik telkens een foutcode: 0x6
Na veel tijd en energie lijkt de installatie te lukken, maar kan iemand mij de betekenis van deze code vertellen?

Bedankt!
 
Hallo.

Deze 0x6 foutmeldingen kunnen verschijnen tijdens installatie van een programma, terwijl een Microsoft Corporation-gerelateerd software programma (bijv. Windows 7) wordt uitgevoerd, tijdens Windows aan het opstarten en afsluiten is, of zelfs tijdens de installatie van het Windows-besturingssysteem. Het bijhouden van wanneer en waar uw 0x6 fout optreedt is een cruciaal onderdeel van informatie bij het oplossen van het probleem.

Oorzaken van fout 0x6 kunnen zijn:

Corrupte download of onvolledige installatie van Windows 7 software. Corruptie in Windows 7-register van een recente Windows 7-gerelateerde software verandering (installeren of verwijderen). Virus of malware infectie dat het Windows bestand heeft beschadigd of gerelateerde Windows 7 programmabestanden. Een ander programma heeft kwaadwillig of ten onrechte Windows 7-gerelateerde bestanden verwijderd. Kortom een hele reeks aan feiten.

Ik keek nog even bij windows bij de FAQ en kwam dit tegen.

https://answers.microsoft.com/en-us...ror-code/e98f5481-0dea-4240-bd2a-3612a8a9714b
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan