Map System32 en ruimte c-schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

thecase

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2011
Berichten
76
Als ik in mijn map Syatem32 kijk zie ik allerlei mappen staan met rare tekens !!!
map-rare-tekens.jpg
Is dit normaal?

Verder heb ik nog een vraag over beschikbare ruimte op mijn C-Schijf.
Ik krijg steeds een melding dat updates niet geplaatst kunnen worden i.v.m. de beschikbare ruimte op mijn c-schijf.
Heb nu nog 2.40 GB over van de 110 GB , die 2,40 verandert met de dag dan hoger dan nog lager !!! zonder dat ik dingen weg gooi of toevoeg.

Ik heb op mijn D-schijf nog meer als 1 TB over welke ik niet gebruik, kan ik een gedeelte daarvan toevoegen aan mij c-schijf , zodat ik niet telkens een melding krijg van te weinig ruimte.?
ruimte .jpg

groet Jan
 
Ik zou eens een grondige schoning van de C-Schijf doen en daarna Malware Bytes Anti Malware er op los laten.
Je hebt in ieder geval minimaal 15% vrije ruimte nodig.
Als C en D aparte fysieke schijven zijn kan je geen ruimte van D aan C toevoegen.
 
Ik heb mijn pc even gescand en er zijn behoorlijk wat dreigingtypes "MALWARE" en "Potencieel ongewenste programma's" .
Wat nu ? alles in quarantaine plaatsen !
 
Gedaan en nu heb ik 3 GB meer ruimte (nog steeds niet genoeg).
Kan ik die mappen in System32 met die rare tekens zomaar verwijderen of werkt dan mij PC niet meer ?

Zou namelijk niet weten wat ik allemaal moet verwijderen om genoeg ruimte te krijgen.
Mijn mappen op de c-schijf van afbeeldingen , documenten muziek & video's zijn nagenoeg leeg.
En in downloads staan ook geen bestanden van meerdere GB.
 
Ik verwacht dat dan je PC niks meer doet.
Heb je toevallig naast Nederlands en evt. Engels ook een ander language pack geïnstalleerd?
 
Als je dat niet weet zal het niet zo zijn.
Ik adviseer dan een systeem herstel, maar daarvoor heb je wel eerst extra vrije ruimte nodig.
Wat ik al noemde, minimaal 15%.
 
Oke alvast bedankt "manamana" en "edmoor" , ik moet nu weg , zal later alles nog eens langslopen .
Nog een fijn weekend.

groet Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan