C schijf bijna vol. Maar geen bestanden te vinden in Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het antwoord werd toch... al in #3 gesuggereerd....:cool:
Immers de Appdata map maakt een onderdeel daarvan uit, en je komt er nooit als je de Verkenner geen verborgen mappen laat zien.
Dat er een Adobe programma was... werd later pas bekend... zulke programmas gebruiken nu eenmaal veel cache (mijn zoon is documentaire beroepsfotograaf en ik houd zijn backup systeem in de lucht, zelf gebouwd...)
 
Het antwoord werd toch... al in #3 gesuggereerd....:cool:
Immers de Appdata map maakt een onderdeel daarvan uit, en je komt er nooit als je de Verkenner geen verborgen mappen laat zien.
Dat er een Adobe programma was... werd later pas bekend... zulke programmas gebruiken nu eenmaal veel cache (mijn zoon is documentaire beroepsfotograaf en ik houd zijn backup systeem in de lucht, zelf gebouwd...)
Haha uiteraard jij ook bedankt Route99. Inderdaad erg goede tip om in de verborgen bestanden te kijken, anders was het nooit opgelost geweest. Was blijkbaar nog niet zo goed bekend met Windows 10 als ik dacht, want volgens mij was voorheen wel altijd de App Data map zichtbaar, of ik ben vergeten dat ik toen ook verborgen mappen weergeven heb aangevinkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan