Geen beeld bij video telegraaf

Status
Niet open voor verdere reacties.

dag

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
809
Kan geen filmpjes bekijken op de telegraaf.
Als ik op een filmpje klik wordt die wel gestart.
Maar krijg geen beeld. Wel hoor je ze spreken.
Werk met chrome.
Op microsoft Edge heb ik wel gewoon beeld.
Draai windows 10
Hoe krijg ik het weer werkend?

mvg dag
 
Dag,
Wat wel eens hielp dat is de pagina te vernieuwen.
 
Pagina vernieuwd.
Heeft niet geholpen.
Alles van adobe verwijderd.
adblock verwijderd.
Chrome verwijderd
Hierna chrome opnieuw geinstalleerd.
Alles van adobe geinstalleerd.
Krijg wel bij de filmpjes in de telegraaf de reclame film te zien...maar niet het filmpje zelf grrrr


mvg dag
 
Updaten van je videokaart-driver kan ook wel eens helpen. Verder zou ik Adobe zelf liever links laten liggen. Veel sites stappen nu over op HTML5's videoafspeelmogelijkheden i.p.v. Adobe Flash die behoorlijk lek is en steeds minder ondersteund wordt.
 
Laatst bewerkt:
Veel voorkomende redenen zijn; het niet willen ontvangen van cookies van derden bij Privacy instellingen en de systeemtijd of datum is net niet de juiste, waardoor er geen geldig cookie kan worden uitgeschreven of een beveiliging certificaat ongeldig lijkt.

Bij een lege batterij telt de computer mogelijk eerst zeer onregelmatig, daardoor kunnen video pakketjes wel eens niet getimed worden. Let er in zo een geval bijvoorbeeld bij het opstarten op of de computer regelmatig de seconden aftelt. Open Hardware Monitor toont bovenaan in het overzicht vaak de regel "Vbat" waar je precies kan zien hoe vol de 3 Volt moederbord batterij is. De computer moet dit dan echter wel ondersteunen.

Codex zijn afspraken over hoe video moet worden afgespeeld. Je krijgt deze op de computer bij updates van Media speler en u kunt ze downloaden met bijvoorbeeld K-Lite Codec Pack.

Anders zou ik contact opnemen met Telegraaf Media.
 
Hier exact hetzelfde probleem. Site van AD idem. Driver videokaart ververst met een van ati-site; zelfde resultaat.
In Edge geen probleem. Heb dit ook online aangegeven bij Telegraaf en AD. (Win 10 schoon geïnstalleerd met nieuwste updates, Chrome 64bits.)
 
Onder Windows 10 64 bits, met Google Chrome (versie 63) en AdBlock Plus, al dan niet ingeschakeld, speelt vrijwel alles van Telegraaf bij mij af en met weinig bandbreedte bovendien.

De bij mij bekende methode in geval van storingen is de opdracht sfc /scannow geven om Windows te controleren en kijken naar wat er opstart met AutoRuns. Kijk eerst in de categorie Browsers. Ik heb altijd problemen met vertragingen en vastlopen op Internet door Realtek stuurprogramma's, die voor normaal stereo niet nodig zijn bovendien. Haal je Realtek weg bij Programma's en onderdelen dan installeert Windows meteen de geluidschipset.
 
Onder Windows 10 64 bits, met Google Chrome (versie 63) en AdBlock Plus, al dan niet ingeschakeld, speelt vrijwel alles van Telegraaf bij mij af en met weinig bandbreedte bovendien.

Wel heb ik ergens de 64 bits Chrome versie vandaan gehaald. Als je 64 bits Windows hebt dan komt dat waarschijnlijk op hun site onder de Download knop te staan.
 
Heb het weer werkend.
-Ga naar drie puntjes recht boven in chrome.
-instellingen
-geavanceerd
-en dan hardware versnelling gebruiker in dien beschikbaar.......UITZETTEN
Hierna chrome uit zetten en weer opstarten.
Nu werkt het weer.
Oorzaak en oude videokaart.

mvg dag
 
Heb het weer werkend.
-Ga naar drie puntjes recht boven in chrome.
-instellingen
-geavanceerd
-en dan hardware versnelling gebruiker in dien beschikbaar.......UITZETTEN
Hierna chrome uit zetten en weer opstarten.
Nu werkt het weer.
Oorzaak en oude videokaart.

mvg dag
Dank! Hier werkt het ook weer.
TMG heeft wel gereageerd maar droeg dit niet aan :)
 
Ik heb het daar doorgegeven. Nu maar hopen dat oudere videokaarten tot het verleden gaan behoren. De videokaart is een goede update voor de computer maar het type slot vaak een beperking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan