Past deze videokaart in deze pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dlankheet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2018
Berichten
4
Hallo allemaal,
omdat ik mijn huidige setup zat ben en toch nog redelijk low-cost een nieuwe pc wil aanschaffen heb ik iets samengesteld.
Nu wil ik erg graag 3 monitoren aansluiten (3x 1920 x 1080) en afentoe een keertje gta 5 op de pc willen spelen.
Als setup had ik deze pc + deze videokaart bedacht alleen nu vraag ik me af ivm de minimale voeding van 300W of deze videokaart er in past.

https://www.alternate.nl/html/product/information/page.html?articleId=1310146&channel_code=110&ad_id=41451789236&s2m_product_id=JDXY0C02&utm_source=google&gclid=Cj0KCQiAh_DTBRCTARIsABlT9MZAuI37IBG-RqloIvl26bUhRVkABSqYKUz1nYdZRMWSBu7Dj45nauAaAlhjEALw_wcB

http://store.hp.com/NetherlandsStore/Merch/Product.aspx?id=Z7E14EA&opt=ABH&sel=DTP

Ik hoor graag van jullie,
alvast bedankt.
Vriendelijke groet Daniel.
 
Dat gaat hem volgens mij niet worden...
Bij de specificaties van die HP desktop staat vermeld:
Type voedingsbron 180-Watt netvoedingsadapter
Nu ben ik niet echt thuis in HP spul maar het doet mij vermoeden dat er sprake is van een extern voedings-apparaat wat niet aan het minimale wattage voldoet.
 
Zo te zien zit er ook niet een PCIe 3.0 uitbreidingsslot op de HP, want die heb je wel nodig voor GTX1050.
 
Dat gaat hem volgens mij niet worden...

Dat is balen, dit had ik ook gelezen maar ik vroeg me af of dit mogelijk wat anders was.
Als ik een andere voeding zou gebruiken zou het dus wel werken?
Ik hoopte stiekem op iemand die dezelfde pc had.

Groet Daniel
 
Ik vermoed, maar dat weet ik niet zeker, dat de behuizing van die HP-pc geen ruimte biedt voor het plaatsen van een reguliere ATX- of ander type voeding...
Dat zou betekenen dat je op zoek zou moeten naar eenzelfde soort netvoedingsadapter maar met een hoger vermogen...
Ben bang dat dat een schier onmogelijke uitdaging is...maar je weet het niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan