Factuur van Conrad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.638
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Factuur ontvangen van Conrad en op de linkerhelft van de A4 staat de factuur. Op de rechterhelft staat verticaal de adresgegevens (deze staan ook wel op de factuur). Deze helft is dus verder helemaal leeg. Bij het printen krijg ik dus links een kleine factuur afgedrukt en dat moet op de hele pagina. Wie herkent dit en hoe druk je een dergelijke factuur af?

Als ik het document roter en vergroot naar 108% krijg ik de factuur wel helemaal in beeld en zou een screenshot kunnen maken en later weer terug kunnen roteren, maar dit lijkt mij toch niet de aangewezen methode.

Werk met Adobe Acrobat Reader DC.

Edit
Ik heb het geprobeerd met een screenshot. Deze komt liggend in het afdrukvoorbeeld. Dat schiet niet op. Toen in Adobe > Staand gekozen en Aangepaste grootte 135% dan komt het op één A4 staand te staan. Ik begrijp werkelijk niet dat bedrijven in 2018 geen fatsoenlijke A4 staande factuur kunnen sturen! Pure tijdverkwisting om zo iets weer te moeten aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf druk geen facturen af maar bewaar deze in een map met de maandaanduiding.

Dat vind ik zelf veel makkelijker want ik sla ze als .pdf op.

Kost mij geen inkt en geen bewaarplek in een kast of map ;)

Had je hem met het pakket gekregen of via de mail?
 
Ik sla de digitale facturen ook wel op, maar soms is het handig om een afdruk in een ordner te hebben. Overigens is het een pdf. En inkt gebruik ik niet, het is toner. Die cartridges gaan jaren mee, want het printen wordt steeds minder in het huidige tijdperk. De factuur zit als bijlage bij de e-mail. Dat is gemakkelijk, maar als dat geen A4 is wordt het prutsen en kost onnodig tijd. Wat ook heel vervelend is dat als je bij Bol.com, Fonq en noem ze maar op, één bestelling doet dan krijg je automatisch een stuk of acht e-mails met de order/betaling/bevestigingen en reclame etc. waar je niet goed van wordt.

Waarschijnlijk kopen hun eigen medewerkers nooit bij hun eigen bedrijf, want dan zouden ze dat wel weten dat een dergelijke werkwijze onzinnig is. Overigens kreeg ik ook een digitale jaaropgave (pdf) van Centraal Beheer. Compleet idioot want ieder item stond op een aparte pagina. Het zijn dus een stuk of zes pagina's en ik heb de info gekopieerd en geplakt in Word en het past op één A4. Waar ben je dan als Centraal Beheer mee bezig!
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik denk dat ze daar niet eens over nadenken. Of dat hun software waar ze mee werken dit zo maakt, dat kan ook natuurlijk.

Ik heb het zelf nog niet zo bij de hand gehad als jij omschrijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan