foutmelding outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
Krijg nu een foutmelding op scherm bij het opstarten van outlook 2010 in windows 10.
Er was al het probleem dat ik niet naar de mail kon scannen omdat de mail niet werd gevonden, maar nu komt bij het opstarten dus deze melding:
2018-02-09_114411.jpg



Wie weet de oplossing,

Henk Sr
 

Bijlagen

  • fout met pst bestand.pdf
    7,6 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je hulp. Heb je aanwijzing gevolgd, maar heeft niet geholpen. Nu heb ik nog maar een klein deel van de bewaarde en ontvangen post over en van een mailadres.

Het ziet er nu zo uit:

Mailaccounts

outlook4.jpg

gegevensbestanden

outlook3.jpg

Outlookbestanden

outlook2.jpg

Oulook.pst gevonden op vreemde plek (in de map Pdf bestenden)

outlook5.jpg

Dit is een pst bestand van gisteren, dus daar staan alle data nog goed in denk ik.

Hoe kan ik dat gevonden outlook.pst vanuit de map pdf naar de e-mailaccounts krijgen??

Henk Sr
 
Laatst bewerkt:
Wat een betje vreemd is is dat dat PST-bestand in een map met de naam PDF-files staat. Je zou verwachten dat in een map met zo'n naam PDF-bestanden staan en niet de outlook-mail.

Waar had u oorspronkelijk deze PST staan? (of stond ie altijd al daar).

Stap 1 is de Outlook.pst en de archive1.pst in een map zetten, bijv in de map D:\Outlook (of zo iets)
Stap 2 is Outlook starten en waarschijnlijk zal outlook dan zeggen dat ie geen PST kan vinden. Outlook biedt dan de mogelijkhied om naar de map te gaan waar die PST staat. Doe dat dan.
Dan moet Outlook herstart worden.
Waarschijnlijk zal dan ook zo'n vraag voor het archief komen. Dor dan hetzelfde om archive1.pst te koppelen.
Na herstart van outlook zal alles het weer doen.
 
Harteijk dank srpchulp,

Waar de oorspronkelijke pst stond weet ik niet. nooit opgelet. Nu staat in het emailaccount onder gegevens alleen naam en locatie zonder bestandsnaam. Ik kon inmiddels wel inloggen in outlook, maar in de mail staan alleen wat gegevns van een van de mailadressen, terwijl er drie zijn.
2 maal achter elkaar Inloggen in outlook geeft twee verschillende resultaten:

1e maal
outlook6.jpg

2e maal
outlook7.jpg


Jouw aanwijzingen in je laatste mail heb ik nog niet opgevolgd. Eerst moet ik even met de chef mee boodschappen doen, daarna ga ik het proberen.
grts.,

Henk Sr
 
Ja, Outlook is een beetje rampzalig als er meerdere accounts in verwerkt moeten worden.
Ik gebruik bij voorkeur om die reden Outlook maar voor 1 account en een ander e-mail-programma voor de andere account(s) en dan een e-mailprogramma dat wel overweg kan met meerdere accounts, zoals bijv. Thunderbird.
 
Bedankt voor de hulp CRPChulp en de aanwijzing van Manamana.

Het werkt weer. Ik heb ook al mijn post nog.
Is alleen iets langzamer. Komt misschien omdat ik de outlook.pst in de map outlook op de D: schijf heb gezet.
Nogmaals bedankt. Vooral voor jouw uitgebreide handleiding, crpchulp.
grts.,

Henk Sr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan