filmpje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyberstefke

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Berichten
90
Hallo. Wie wil me wat op weg helpen?

Ik zou graag geleide meditaties maken (spraak dus). Ik acht dit echter best te doen via Youtube. Aangezien ik dan video moet bijplaatsen, dacht ik gewoon aan zo'n visual effect dat media player weergeeft wanneer je muziek afspeelt of zo.

Nu ik ken hier totaal niets van en zoek dus pratische tip, ook over de programma's die ik best kan gebruiken etc.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Als je een video wilt maken met mooie montages raad ik aan om eens te kijken naar Sony Vegas of Adobe. Het zijn wel producten waar je normaal flink voor moet betalen, maar je kan er heel wat mee uit de mouw toveren als je weet hoe het werkt.

Ik neem aan dat je een equalizer bedoelt? Met Vegas zijn er voor zover ik weet geen plugins of mogelijkheden voor, maar met Adobe AfterEffects kan het wel.

Maar ik geef wel toe, het is flink oefenen, tutorials doen, en steeds meer leren.
 
Dank voor je bericht. Het zou liefst gratis mogen.

En liefst ook niet te technisch. Ik zou gewoon de audio die ik heb opgenomen moeten inladen, er dan dan idd een soort equalizer als beeld aan toevoegen zodat mensen niet de hele tijd op een foto moeten gapen.

Maar evventueel zou ik de equalizer wel degelijk gewoon kunnen vervangen door een foto. Uiteindelijk draait het vooral om de audio. Kan je zoiets eenvoduig doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan