Excel regels verplaatsen naar verschillende tabbladen op basis van criteria

Status
Niet open voor verdere reacties.

EwaldDams

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2018
Berichten
2
Goedemiddag allemaal,

Ik ben inmiddels een aantal dagen aan het klooien met een excel bestand en kom er zelf niet helemaal uit.

Ik ben voor onze hengelsportvereniging bezig met een financieel bestand, waarin verschillende grootboekrekeningen zijn opgenomen. In het tabblad "Bankmutaties" worden dagelijks/wekelijks de bij- en afschrijvingen bijgewerkt. Nou zou ik graag willen dat de betreffende rijen d.m.v. de gekozen criteria, in het juiste tabblad worden geplaatst. Dus als er in kolom C gekozen wordt voor een bepaalde rekening, dat deze dan automatisch gekopieerd wordt naar het daarvoor bestemde tabblad. Dit geldt ook voor de gekozen grootboekrekeningen in kolom E. In het overzicht mogen de gegevens blijven staan als totaaloverzicht. Ook zou het prettig zijn als er een wijziging plaatsvind (per ongeluk het verkeerde grootboekrekening gekozen), dat deze dan alsnog op de juiste plek terecht komt en verdwijnt uit de in eerste instantie gekozen grootboekrekening.

Ik heb in het bijgevoegde bestand al wel wat geprobeerd, maar mijn kennis houd hier op.

Kan iemand me hiermee helpen??

Met vriendelijke groeten,

Ewald Dams

Bekijk bijlage Werkbestand HSV test.xlsm
 
Laatst bewerkt:
Ja daar heb ik al naar gekeken, maar ik wil graag alle regels "bewaren" in de betreffende tabbladen. In mijn bestand heb ik het tabblad "8000 Contributiegelden" als deels aangepast.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan