Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: VBA Boeking

Vraag is niet opgelost

VBA Boeking

Heb een vraag, heb een VBA vraagstuk waar ik niet goed mee uit de weg kan, ik wil na ingevoerde rode cellen de data als waarden naar tabblad2 overzetten, en dat elke keer weer een regel er onder zodat ik een database bijgehouden wat ik weg geboekt heb, nu zou het nog mooier zijn als in dezelfde knop iets gecreëerd kan worden dat hij de velden van elkaar aftrekt zodat alles weer goed geregistreerd staat in tabblad 1, is dit mogelijk.
    Alvast bedankt voor het meedenken

testboeking.xlsxtestboeking.xlsx

Mega Senior
    Verenigingslid
    SjonR's avatar
    Afstand tot server
    ±116 km
    Geef eens wat meer info. De bewuste rij overzetten wanneer de cellen in kolom B, D, T V en W zijn gevuld is duidelijk, maar wat wil je precies daarna. De kreet "de velden van elkaar aftrekt" is niet duidelijk.

De vraag in meer dan één zin verwoorden is trouwens niet verboden.

Oke, ik wil de gegevens van rij B D XenY overzetten, dan staan er in XenY getallen die moeten van V en W afgetrokken worden zodat je weer een nieuwe aantallen in de rij heb staan van XenY.
    Er staan rij 13 ( nr 12) 11 pallets gereserveerd, daarvan zijn er 2 oud ( die staan in geel) van de groene en de gele worden er elk 2 weggehaald en die noteer ik in X13 en Y13 die moeten dan afgetrokken worden van w en x 13 en vervolgens de gegevens wegboeken naar ander tabblad zodat we weten wat er die dag is weg geboekt
    Ik hoop dat ik zo wat beter heb uitgelegd

Gr Ton

Mega Honourable Senior Member
    rij B D XenY
    over welke versie van Excel heb je het?

Laat in het bestand zien wat de bedoeling is en wat de verwachte uitkomst is.
    Je kan een paard naar het water leiden, maar je kan het niet dwingen te drinken.

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Knipsel2.JPG
Bekeken: 10
Grootte:  30,3 KBKlik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Knipsel.JPG
Bekeken: 9
Grootte:  46,1 KB
    werk in excel 2013
    ik wil zoals beide plaatjes laten zien dat bestanden worden gemind in het totaal op blad 1 en overgezet worden naar blad 2, je haalt 2 pallets van oude datum en nieuwe datum weg van blad 1 die breng ik dan in mindering op blad 1 en zet deze gegevens dan over op blad 2

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Aanbiedingen