Geen synchronisatie onder Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

nomko

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2016
Berichten
32
Hallo,

Ik zit met een uitdaging waar ik tot nu toe nog geen werkende oplossing voor heb gevonden. Ik heb op een Windows 7 (64 bit) laptop Google Chrome geïnstalleerd. Echter als ik inlog, dan krijg ik de melding dat mijn gegevens (bladwijzer, wachtwoorden, instellingen, etc.) niet gesynchroniseerd kan worden. Nu heb ik al een zoektocht gehoudne op het mooie internet, echter leverde dit niet het gewenste oplossing (meeste oplossing hadden zelfs betrekking op de Google Chromebook...).

Ik heb ondertussen Chrome al verwijderd, alle verwijzingen (mappen/folders) op de harde schijf botweg handmatig verwijderd en Chrome weer opnieuw geïnstalleerd. Zonder resultaat (al werd deze optie ook ergens aangeboden als een werkende oplossing).

Waar ik ook mee zit is dat er domweg staat dat synchronisatie is uitgeschakeld door de beheerder. Dit snap ik niet want ik ben de enige gebruiker van deze laptop en dus ook de beheerder. Kan mij niet herinneren ooit dit uitgeschakeld te hebben. En weet ook niet waar ik moet zoeken binnen Google Chrome waar deze beheerdersfuncties staan.

Dus mijn vraag is, is er iemand hier die bekend is met deze probleem en de juiste oplossing weet/heeft die ook voor mij gaat werken?

Alvast bedankt!


chrome synchronisatie.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan