• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kleur rij aanpassen naar code in Kolom E

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorwaardelijke opmaak

met voorwaardelijk opmaak, zie bijlage
 

Bijlagen

  • Tekstkleur aanpassen naar code in cel kolom E (hs).xlsx
    24,8 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Ik ga aan de slag en zal er mee experimenteren. Zo te zien heb jij gekozen voor kolom B en C en niet voor een hele rij. Kan zijn dat ik het nog niet begrijp. Bedankt voor de hulp.
 
is eenvoudig aan te passen, zie bijlage
 

Bijlagen

  • Tekstkleur aanpassen naar code in cel kolom E (hs).xlsx
    38 KB · Weergaven: 27
Is duidelijk. Je kunt het bereik aangeven, dan selecteer ik gewoon via de kop de hele rij. Ik ga het nu op het originele werkblad toepassen. Kijken of dat 100% lukt. Bedankt.:thumb:
 
Ik vraag me af of het verstandig om hele regels (> 16.000!!! cellen/regel) van VWO te voorzien. Volgens mij wordt je bestand onnodig groot.
 
Je hebt volkomen gelijk. Het functioneerde ook niet goed. Ik ben al aan het veranderen.
Edit:
Dit 'systeem' heeft mij ontzettend goed geholpen, want ik hoef gegevens niet te verwijderen maar geef ze door de combinatie van vraagteken en kleuraanpassing automatisch als zijnde inactief. Code/letter veranderen en door een filter krijg ik alleen de benodigde gegevens.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan