acer aspire v3 771G

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de terugmelding, veel en lang plezier van je SSD en alvast een fijn weekend gewenst :thumb:
 
Bedankt voor jullie allemaal
Ik heb toch nog een vraag je over de gebruikstijd van deze SSD Omdat ik bij de installatie dikwijls heb opgestart en weer afgezet is dat natuurlijk niet goed .
Maar als ik kijk waar hij nu op staat , Heeft iemand een idee dat dit goed is of zegt hoe kan dit de gezondheid dus .
zou u eens willen kijken of dit redelijk goed is vooral naar de gegevens schijf actie die begrijp ik niet helemaal (is dit normaal) en inschakelingen en bedrijfuren.
kloppen deze verhoudingen een beetje Ik kan wel begrijpen dat dit invloed heeft gehad tijdens het opstarten Ik ben benieuw

Schermopname (12).png
ede waele
 
Niks mis mee hoor...
Het wordt pas vervelend als er meldingen tussen staan van "re-allocated sector-count" en "pending sector-count" hetgeen er op duid dat er sectoren beschadigd, danwel defect zijn.
Dat is niet het geval dus geen zorgen...
 
Goede morgen.
Ik zie wel dat ik de verkeerde schermopname heb doorgestuurd het gaat hier over de SSD.
wil je er eens naar kijken of je daar iets vreemd aan ziet Ik heb wel wat opstart problemen gehad maar dat wist je al.
Schermopname (11).png
bedankt
e de waele
 
Opstartprobleem had niets met de SSD van doen en in zo'n korte tijd kan er ook niets mis mee zijn, uitzonderingen daar gelaten maar dat is dit niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan