• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens uit ander werkblad halen door een getal dat in een cel word geplaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddiedejong

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2018
Berichten
8
Wie kan mij helpen,

Ik heb bv een werkblad genoemd home en vervolgens werkbladen genummerd met 12, 35, 118, 63 ect. deze nummers zijn container nummers en op de genummerde bladen staan de gegevens aan wie dat nummer is gekoppeld. a1 tm a7

Als ik nu op het blad home in cel a2 nummer 35 invoer dan wil ik graag dat van werkblad 35 de gegevens van a1 t/m a7 in het blad home in cel d13 tm d20 worden ingevuld.

Ik ben al dagen aan het zoeken en proberen maar kom er niet uit, vandaar hier deze vraag.
 
Wij zoeken nog naar dat document ;)
 
Gaat een beetje moeilijk zonder VBA.

Met in A2 de naam van het blad en dan de formule in B1
Code:
=INDIRECT(ADDRESS(ROW()+12;4;;;$A$2))
De formule kan je naar beneden kopiëren.
 
VenA.

In elke tab komen andere gegevens te staan, het gaat mij er om dat ik een nummer van het tab invoer dat dan van die tab de gegevens op het home ta geplaatst worden.
De tabs krijgen nl het nummer van een cement container en in het tab komt dan de gegevens te staan wie deze in bruikleen heeft.
 
Verhelderend. Geen antwoord op de gestelde vragen het linkje blijkbaar ook niet gelezen.
Zet de gegevens gewoon in 1 tabel en gebruik VLOOKUP()
 

Bijlagen

  • CONTAINER-TEST.xlsx
    10,6 KB · Weergaven: 29
Dit is precies wat ik bedoel, hier kan ik verder mee. Hartelijk dank voor je hulp VenA.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan