Bureaublad windowed weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

tj2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2018
Berichten
3
Hallo,

Ik ben op zoek naar een programma(of instelling) waarbij ik niet alleen mijn applicaties in een scherm laat zien, maar ook mijn bureaublad en taakbalk.
Dus dat bijv mijn bureaublad met taakbalk en alle applicaties alleen in het gedeelte linksonder in het beeld is te zien en ik op de rest van mijn scherm een andere applicatie kan runnen. Zmover(http://www.basta.com/ZMover) doet wat ik wil met de applicaties, maar niet met windows zelf.

Bestaat er een programma die dit kan doen?

Alvast bedankt,

Thijs
 
Dank voor je antwoord. Het alternatief is ook niet wat ik zoek. Zijn zat programma's met virtuele desktops, maar geven allemaal desktop compleet weer.

Ik begrijp dat windows niet als windowed applicatie gebruikt kan worden. Windows is tenslotte het OS voor de applicaties. Maar is forceren op een bepaalde plek met bepaalde grootte ook niet mogelijk?

gr
 
Ik heb geen idee wat je daarmee precies bedoeld en wat nu eigenlijk je uiteindelijke doel is.
 
Mijn doel is om bijv. op een grote monitor een film te kijken en dan indien gewenst bijvoorbeeld linksonderin mijn bureaublad te laten zien en mijn overige applicaties terwijl je door kan kijken naar de film.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan