Niet kopieren tussen sheets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uw code/bestand zet inderdaad bij het openen de cellen terug op "origineel", maar de ingevulde cellen moeten in kleur blijven staan...Deze worden ook wit...
 
Nu is het pas duidelijk.
Ik zal straks eens kijken; even wat anders.
 
Zo iets?
 

Bijlagen

  • ron001vw.xlsb
    167,8 KB · Weergaven: 29
Wat begrijp je hier niet aan?
Zorg er ook voor dat de helpers niet steeds jouw bestanden moet opschonen en de kolommen en rijen weer zichtbaar moeten maken.
Had ik kolomkletters en rijnummers moeten noemen?

Behalve door op F2 te drukken kan ik niet in 1 oogopslag zien waar bv deze formule over gaat.
Code:
=SUM(E15:H15)+SUM(J15:M15)+SUM(O15:R15)+SUM(T15:W15)+SUM(Y15:AB15)+SUM(E39:H39)+SUM(J39:M39)+SUM(O39:R39)+SUM(T39:W39)+SUM(Y39:AB39)
En dan nog kan je de 'markers' nauwelijks zien door al die kleurtjes.

Volgens mij denk je veel te veel in opmaak ipv functionaliteit. Maak eerst een FD voor wat jij/jullie allemaal willen ipv adhoc iedere keer een aanpassing hier via het forum te vragen.
 
@ HSV

Klopt, zo iets!
Maar de code blijft in de "echte" file een foutmelding geven (Fout 1004), ik denk dat dit is dat nog niet elk tabblad aan deze voorwaarde kan voldoen (optie staat alleen nog maar op de allerlaatste toegevoegde weken), kan hier nog iets bij met IF (dit aanwezig is, THEN....)
Of ligt dit misschien hier niet aan?

Mvg
 
Op welke code krijg jij een fout.
 
Er staat in je vorig schrijven dat je een foutmelding krijgt in je "echte" bestand.
Beetje bij de les graag.
 
Die code uit #24 werkt ook in mijn testfile, maar niet in de "echte"...


***EDIT***
Ik denk dat dat komt omdat van de 20 weken in alleen de laatste 4 tot nog toe de VO te kiezen is...
Bij de vorige weken was daar nog geen spraken van...
 
Laatst bewerkt:
De code zet alleen maar de cel op 'Origineel' als zich daar een validatielijst bevindt.
Daar staat een 'on error resume next' voor, dat kan geen foutmelding creëren.
 
Niet naar mij,...

Je moet de voorwaardelijke opmaak overnemen uit het bestand van mij.
De Vw opmaak codes zijn niet nodig, dus verwijder die uit je echte bestand (staan er ook niet in bij mij).

Meer heb je niet nodig.
Wat een gezeur om een paar kleurtjes met je collega's.
Dat hele gebeuren met meerdere mensen in één bestand wordt toch nooit wat in Excel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan