• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro continu laten lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom geen querytabel, die heeft een ingebouwde refreshfunktie.
 
Het werkt jammer genoeg niet.
Ik krijg een conflict met de dde software als ik de timer gebruik.
Kan ik niet doen met de worksheet calculate functie ?
Dus als er gerekend wordt dat dan de macro aangeroepen word ?
 
Dat zal die software best wel kunnen, maar die moet er uiteraard wel de tijd voor krijgen.
 
Ik had nu dit geprobeerd maar dat werkt met horten en stoten.
private sub worksheet_calculate ()

call test

end sub
 
Het lijkt dat als de macro uitgevoerd wordt dat er dan even niet in A1 geschreven kan worden.
En dan krijg ik gelijk een foutmelding
 
En je vind kennelijk dat die foutmelding niet van belang is.
 
Ja natuurlijk wel dan loopt alles vast.
Ik had nog een idee.
Als ik een vergelijk maak tussen 2 cellen en als die gelijk zijn dat dan de macro wordt gestart ?
 
Het moet toch gewoon kunnen om een macro te starten als er een cel wordt veranderd door een formule ?
 
Ik zie nog steeds die foutmelding niet.
 
Ik ga het wel anders proberen op te lossen , ben het vertrouwen in excel een beetje kwijt.
Als een simpele macro niet eens op te starten is door een wijziging in het werkblad dan houd het voor mij een beetje op.
 
Wat jij wil. Wat ik niet begrijp is dat je kennelijk weigert om ons de betreffende foutmelding te laten weten.
Het starten van een macro door een cel wijziging kan simpel met Worksheet_Change.
Maar dat staat lost van je initiële vraag om een macro iedere seconde te starten.
 
Ik zou het probleem niet leggen waar het niet ligt.
 
De foutmelding is van het externe programma en die is . Kan A1 niet beschrijven.
Met een worksheet change lukt het niet omdat er niet fysiek iets veranderd wordt de getallen komen uit een externe koppeling.

Sorry dat ik wat narrig overkom maar dit heeft me nu 2 dagen gekost.

En dat om een macro uit te voeren die 1 getal wegstuurt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan