• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zin laten stoppen op einde pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vena,
Dit is precies wat ik zocht.
De tekst loopt mooi door en daarnaast komt de dwarsstreep weer mooi onder de regel te staan, ook dat de al ingevulde rijen die onderaan staan automatisch mee naar beneden schuiven is perfect.

Mag ik vragen hoe je dit hebt gedaan zodat ik het in andere bestanden ook kan toepassen?
 
Door gebruik te maken van standaardeigenschappen die in Excel zitten zoals voorwaardelijke opmaak en de celeigenschappen aan te passen.
 
Zou je ook kunnen aangeven welke eigenschappen etc? Ik weet namelijk niet wat je allemaal hebt aangepast.
 
@ VenA: Ik heb de instellingen bekeken en ik denk dat ik de meeste wel heb gevonden, echter zou ik de tekst graag aan de linker kant uitgelijnd willen. Maar wanneer ik dit toepas is het doel van de instellingen weg. De tekst wordt namelijk niet meer mooi verdeeld over de hele breedte maar in 1 cel geplaatst.
 
Verwijder kolom C, D en E en maak kolom B iets breder.
 

Bijlagen

  • Factuur voorbeeld_2.xlsx
    12,7 KB · Weergaven: 34
@ popipipo Ik heb mijn bestand wat aangepast, het geen dat jij met mijn voorgaande bestand hebt gedaan heb ik toegepast op mijn nieuwe bestand. Echter is te zien dat 'factuurnummer' en het factuurnummer ver uit elkaar staan (ook datum en project). Ik wil het nummer los laten staan waardoor ik deze makkelijk kan aanpassen maar graag dichter bij elkaar. Tegelijkertijd wil ik de kolom 'omschrijving zo groot mogelijk houden.
 
Even spelen met kolombreedte en posities en je komt er dan echt wel tot een acceptabele layout.
 
Ik heb genoeg basis kennis maar ik denk dat ik mijn probleem niet goed uitgelegd krijg waardoor het lijkt dat ik er niet veel van snap. Ik denk echter dat ik er wel uitkom. Bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan