Lettergrootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.413
Hallo, Ik heb Outlook 2007. Links staan de Favoriete en Persoonlijke mappen. Hoe krijg ik de letters van deze mappen-namen groter?
 
Denk niet dat dit met een instelling van Outlook zelf te veranderen is. Zal meer met Windows te maken hebben (beeldscherm).
Kijk hier eens naar. Ik heb zelf geen Outlook en ken het programma verder ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Dat bedoel ik niet. Ik weet dat je daarmee de onderwerpen en mails kan vergroten, maar ik bedoel de linker kolom, waar de mappen staan.
 
Toch vind ik het vreemd. Je kan dus wel de grootte van de letters van de mailberichten veranderen, maar niet de lettergrootte van de mappen aan de linkerkant???
 
Is niet vreemd, want het zijn twee heel verschillende items.
 
Toch is het niet vreemd. Ik heb je de link gegeven die mogelijkheden bied. Je kunt nog wel een trucje toepassen met een toetsencombinatie. Ingedrukt houden de Ctrl toets en dan scrollen met de muis.

Dat is ook alleen maar bedoeld voor slechtzienden enz enz, maar ik gebruik zelfs ook wel die toetsen combinatie.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana, Ik heb de link gezien, maar ik zie niet hoe ik alleen dat progje moet downloaden en hoe dan verder te gaan?
 
Helemaal onderin staat download als ik het goed heb. Eerlijk gezegd hou ik niet van software van derden.
 
Laatst bewerkt:
Ik hou er ook niet van, dus dan maar kleine letters. In ieder geval bedankt.
Groet,
Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan