partities

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekend2

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
112
Hallo, Ik heb ooit op een SSD windows 10 gezet. Toen had ik als ik me goed herinner 2 partities (MRB en primary). Naderhand heb ik opnieuw windows 10 moeten installeren en toen waren er 3 partities (MRB en 2 primaries). Vandaag heb ik wederom windows 10 opnieuw geinstalleerd en nu heb ik er 4. Bij de eerste staat "1 None NTSF active", de 2de is "2-C NTFS primary", bij de 3de en 4de staat "None NTSF primary". Op de 3de staat wel 391,2 en 450,0 MB en op de 4de staat ook 361,5 MB en 860,0 MB.
De map "old windows heb ik al wel weggedaan.
Vraag: Kan ik de 3de en 4de partitie ongestraft weghalen door met behulp van bijv. EaseUs Partition Master partities aan te passen (de bedoeling is om weer 2 partities te hebben).
 
MBR is geen partitie maar een schijfindeling.......

En waarom MOEST je W10 opnieuw installeren? wat gewoon vanuit W10 zelf kan.

Maak eens een screenshot van die Easeus schijfbeheer en zet die hier neer via TinyPics b.v.
 
Ik moest natuurlijk niks maar op de boel weer eens op te schonen leek het me beter om windows 10 er maar weer eens opnieuw op te zetten.
Ik weet dat het ook op een andere manier kan maar ik heb het nu eenmaal op deze manier gedaan. Ik heb Easeus er nog niet op staan maar heb een screenshot
gemaakt met behulp van macrium reflect. Het resultaat is volgens mij niet veel anders.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1zxab9i&s=9
 
Staat net niet op wat van belang is en je hebt het over Easeus en je geeft een screenshot van Macrium.
Die van schijfbeheer van Windows vertelt meer, overigens.

Maar goed, die partities zijn zo klein, laat het zo.
 
Lijkt op een standaard UEFI indeling.
 
Ik heb de partities weggehaald en de (geringe) ruimte aan een andere partitie toegevoegd. Ik weet natuurlijk nog steeds niet wat het geweest is maar in ieder geval werkt alles nog steeds perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan