• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hyperlink werkt niet meer in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wateenpech

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Berichten
9
== hyperlinks werken niet meer ==

betreffende microsoft office professional plus 2016 16.0.4266.1001

het gaat hier om eenvoudige links, bijvoorbeeld een link gemaakt in exel verwijzen naar een afbeelding of document.

het heeft altijd goed gewerkt en er is niks verplaatst of veranderd als het gaat om de locatie waar de link naartoe gaat.



ik krijg de foutmelding : door het beleid van uw organisatie kunnen wij deze bewerking niet vor u voltooien.
Neem contact op met de helpdesk.

ik hoop dat iemand mij kan helpen, veel van mijzelf opgemaakte documenten werken met deze links
 
Is dit op je werk, of thuis? Want de melding is wel heel helder.
 
Zelfde tikfout dus waarschijnlijk ook zelfde persoon ;)
 
@Popipipo

Dat is bijzonder kinderachtig gedrag. Het toont een totaal gebrek aan empathie. Mensen die ontzettend druk zijn en hard werken een beetje zitten te verlinken. Er staat zelfs bij:

ben al lang op zoek naar een oplossing, maar helaas !.

Waar is jouw oplossing dan! Jij bent helper op meerdere fora, waar is dat dan goed voor? Moeten we daar dan ook telkens melding van maken?

Kom eens met concrete oplossingen, daar hebben mensen wat aan!
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je iets melden over #2 van @PHP4U.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan