Meerdere e-mailadressen (26) in één postvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elkana

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
166
Voor diverse website beheer ik ook de emailboxen. Nu is het zo dat ik in totaal 26 emailadressen moet beheren. Deze zijn allemaal met een eigen domein in eigen beheer. (Dus geen hotmail, gmail of outlook.)
Dit zou ik het liefst allemaal in één postvak willen zien.

In Gmail kun je de functie 'Mail verzenden als:' gebruiken om met diverse mailadressen emails te versturen. Daar heb ik er nu 12 in staan.
Bij de functie 'E-mail bekijken uit andere accounts:' kan ik echter maar 5 mailadressen instellen. Dat is in mijn geval dus echt veel te weinig.

Heeft iemand een oplossing om alle email in één keer te kunnen lezen?
 
Laatst bewerkt:
Hallo, kun je hier iets mee.

https://support.office.com/nl-nl/ar...look-com-c5224df4-5885-4e79-91ba-523aa743f0ba

U kunt uw Outlook.com-account koppelen aan maximaal twintig andere accounts. Als er meer dan twintig accounts zijn gekoppeld, kunt u geen berichten verzenden of ontvangen van een van die gekoppelde accounts. U kunt dit probleem oplossen door enkele gekoppelde accounts te verwijderen, zodat het totale aantal accounts de twintig niet overschrijdt.

mogelijk een exchange account. https://support.office.com/nl-nl/ar...-beheren-41c40c04-3bd1-4d22-963a-28eafec25926
 
Laatst bewerkt:
Hoi manamana, bedankt voor je reactie. Ik heb het even bekeken maar kom hier helaas niet ver genoeg mee. 20 is toch echt nog steeds te weinig.
 
Je kunt de diverse mailadressen toch automatisch laten doorsturen naar 1 mailadres.
Tenminste, bij de hosting van mij wel, daar kan ik 1 of alle emailadressen laten doorsturen.
Of wil je ook nog kunnen beantwoorden vanaf het mailadres waar het binnenkomt, dan weet ik het niet helaas.
 
Dat klopt petje11. Dat kan ik allemaal in DirectAdmin regelen met forwarders. Maar dat is juist hetgeen ik niet wil. Ik wil de adressen echt gescheiden houden. Dus apart ontvangen en verzenden.
 
Als het niet online moet maar ook off-line mag zou ik het zo doen.
Maak in Outlook of ander mail programma 26 lokale accounts aan.
En dan komt nu het belangrijkste: laat alle accounts naar dezelfde mailbox.pst of hoe je hem ook als pst bestand noemt, wijzen.
Dan kom alle mail binnen in een Post-vak-in.....
Heb het nooit voor 26 accounts geprobeerd maar imho zou het moeten werken.
Om zoiets ook online te kunnen.... daar zie ik wel wat beren op de weg, ook gezien de suggesties en de bijbehorende beperkingen die daar bekend zijn, dus dat lijkt me op basis van de tips een heilloze weg om te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan