• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

"Watermerkje" aanbrengen in specifieke cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nelis1

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2017
Berichten
169
Hi allemaal,

is het mogelijk en zo ja om een watermerkje in een specifieke cel - range van cellen aan te brengen en dan daarin toch nog gewoon data te kunnen verwerken.
in het voorbeeldje ben ik eigenlijk op zoek om in het gebied waarin de uren worden gerapporteerd de dagen te benoemen in de achtergrond zodat de invoer wat
makkelijker is. Nu is de lijst redelijk klein maar met 50 vrijwilligers is het wel handig om snel de data in te voeren.Bekijk bijlage Voorbeeldbestandje.xlsx

alvast bedankt
 
Misschien is titel blokkering iets wat je kan gebruiken?
maak gebruik van de schuifbalken rechts en onderaan
 

Bijlagen

  • Kopie van Voorbeeldbestandje.xlsx
    10,4 KB · Weergaven: 36
Je kan toch een opmerking invoegen?
Zie cel A1
 

Bijlagen

  • opmerking.xlsx
    12,5 KB · Weergaven: 37
Of dmv gegevensvalidatie.
 

Bijlagen

  • Voorbeeldbestandje (1).xlsx
    10,3 KB · Weergaven: 44
thanks voor de oplossingen -het liefst heb ik in een watermerkje ( authistisch trekje :))zodat ik alleen de uren snel kan verwerken maar van de aangedragen oplossingen denk ik dat de
oplossing met het gebruik van validatie het meest handige, voor mij persoonlijk, is. Super bedankt maar weer!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan